۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۳۷

فرماندار ساوجبلاغ خبر داد؛

کمک ۷۴۵ میلیون تومانی خیرین ساوجبلاغی برای آزادی زندانیان

کمک ۷۴۵ میلیون تومانی خیرین ساوجبلاغی برای آزادی زندانیان

البرز - فرماندار ساوجبلاغ از کمک ۷۴۵ میلیون تومانی خیرین برای آزادی و حمایت از خانواده‌های زندانیان غیرعمد در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرور ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم گلریزان آزادی و حمایت از خانواده‌های زندانیان غیرعمد در شهرستان ساوجبلاغ اظهار کرد: با کمک ۷۵ خیرین بزرگوار شهرستان ساوجبلاغ، امروز طی مراسمی که در سالن فرمانداری برگزار شد، ۷۴۵ میلیون تومان به صورت نقد، تعهد و چک و۲ هزار بسته کمک معیشتی برای آزادی زندانیان غیرعمد و حمایت از خانواده‌های آنان اهدا گردید.

وی با قدردانی از مشارکت خوب خیرین شهرستان افزود: همه ما وظیفه داریم در جهت تسهیل آزادی افرادی که به دلیل مشکلات مالی در زندان گرفتار شده اند گام برداریم تا با آزادی آنها آرامش و آسایش به خانواده برگردد که این خود از مصادیق بارز و شاخص کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: شکرانه برخورداری از الطاف و نعمات خداوند، کمک و یاری رسانی به نیازمندان است وایام ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای کمک به نیازمندان در حد بضاعت است.

وی خطاب به همه خیرین گفت: اگر انسان کار خیری را با قصد قربت و با خلوص انجام بدهد و در جهت خدمت به مردم و برآورده کردن حاجات و نیازمندی‌های آنان گام بردارد، اثرات و برکات کار خیرش را در همین دنیا خواهد دید و خداوند هم عمل خیر او را جبران خواهد نمود.

مهرور افزود: شهرستان ساوجبلاغ سرمایه اجتماعی بزرگی به نام خیرین دارد و در هر جایی که نیاز به مشارکت بوده، خیرین ما سرآمد بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در بحث آزادی زندانیان غیرعمد وحمایت از خانواده‌های آنان، هر سال مشارکت مردم وخیرین را در جشن گلریزان شاهد هستیم که این موضوع نشان می‌دهد که بایستی اعتماد مردم را دراینگونه مسیرهای درست جلب نمائیم.

در این مراسم مدیرکل زندان‌های استان البرز، امام جمعه، دادستان ورییس دادگستری حضور داشتند.

کد خبر 5476874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha