۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۱۲

در بیانیه‌ای؛

اتحادیه عرب نسبت به پیامدهای شهرک سازی رژیم صهیونیستی هشدار داد

اتحادیه عرب نسبت به پیامدهای شهرک سازی رژیم صهیونیستی هشدار داد

اتحادیه عرب در بیانیه‌ای نسبت به عواقب و پیامدهای شهرکسازی رژیم صهیونیستی هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، اتحادیه عرب نسبت به پیامدهای تصویب طرح رژیم صهیونیستی مبنی بر ساخت ۴ هزار واحد مسکونی جدید مختص شهرک‌نشینان در کرانه باختری و همچنین ویران کردن ۱۲ روستا واقع در جنوب استان «الخلیل» هشدار داد.

بنابراین گزارش، دبیرخانه عمومی اتحادیه عرب در بیانیه‌ای نسبت به پیامدهای اجرای طرح‌ها و توطئه‌های رژیم صهیونیستی علیه امنیت و ثبات بین المللی هشدار داد.

این طرح‌ها در چارچوب تجاوزهای پی در پی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطینی از جمله، برهم زدن بافت نژادی فلسطینیان، قرار می‌گیرد.

اتحادیه عرب اعلام کرد که این توطئه‌های رژیم صهیونیستی، فجیع‌ترین معانی تبعیض نژادی و آپارتاید را مجسم می‌کنند و در ادامه سلسله جنایت‌ها و اقدامات خصمانه این رژیم اجرا می‌شوند.

در ادامه این بیانیه آمده است که سکوت بین المللی رژیم صهیونیستی را تشویق کرده تا جنایت‌ها و اقدامات خصمانه خود را بدون هیچ مانعی ادامه دهند، در حالی که این اقدامات باید مورد پیگرد قانونی و بازخواست قضائی قرار گیرند.

دبیرخانه اتحادیه عرب طرح‌های شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی را طبق قوانین بین المللی جنایت جنگی و غیر انسانی خواند و مجدداً از جامعه جهانی به ویژه شورای امنیت خواست که به وظایف و مسئولیت‌های خود را در راستای مقابله با طرح‌ها و پروژه‌های رژیم صهیونیستی پایبند باشند.

این نهاد همچنین بر ضرورت اجرای تصمیمات قانونی بین المللی و حمایت‌های جهانی از مردم فلسطینی و تلاش در راستای پایان بخشیدن به اشغالگری رژیم صهیونیستی، تاکید کرد.

گفتنی است، رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز جمعه از موافقت سران این رژیم با ساخت ۴ هزار واحد مسکونی مختص شهرک‌نشینان در کرانه باختری خبر دادند. بر اساس گزارش رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، مقرر شده است تا بنی گانتز وزیر جنگ این رژیم طی هفته آینده دستور نهایی ساخت ۴ هزار واحد مسکونی را در کرانه باختری صادر کند.

کد خبر 5483902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha