۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۵۹

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان خبر داد؛

دستگیری رمال و دعانویس کلاهبردار در مریوان

دستگیری رمال و دعانویس کلاهبردار در مریوان

مریوان- فرمانده انتظامی شهرستان مریوان از دستگیری فردی رمال با ۶۵۰ میلیون ریال کلاهبرداری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کامبیز رستم نیا در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی مراجعه چند نفرداز شهروندان به پلیس آگاهی شهرستان مبنی بر اینکه یک نفر با روش‌های متقلبانه و تحت عنوان دعانویسی مبلغی را از آنها کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده محرز شد، فرد کلاهبردار تحت عنوان دعانویس و رمال افراد ساده لوح را به دام انداخته و با دادن وعده‌های واهی برای حل مشکلات و گرفتاری‌های آنها با استفاده از دعا نویسی و رمالی مبالغ زیادی را از آنها کلاهبرداری می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی این فرد رمال را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

وی افزود: فرد متهم در تحقیقات پلیس به بزه خود اعتراف کرد و تاکنون تعداد ۱۰ نفر از مالباختگان در این رابطه شناسایی که بیش از ۶۵۰ میلیون ریال از آنها کلاهبرداری شده است.

سرهنگ رستم نیا با هشدار به افراد کلاهبردار و شیاد، به شهروندان توصیه کرد که فریب این گونه افراد شیاد را که به عنوان پیش گو و فال گیر اقدام به کلاهبرداری می‌کنند نخورند و در صورت برخورد با موارد این چنینی مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

کد خبر 5498670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha