۱ شهریور ۱۴۰۱، ۲۲:۱۱

در ارتباط با صادرات غلات اوکراین؛

«زاخارووا» دسیسه جدید غرب علیه مسکو درباره یک خرابکاری را فاش کرد

«زاخارووا» دسیسه جدید غرب علیه مسکو درباره یک خرابکاری را فاش کرد

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: غرب در حال برنامه‌ریزی برای ساخت داستانی است که در آن ادعا می شود روسیه آماده خرابکاری علیه یکی از کشتی‌های حامل غلات اوکراین است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز سه شنبه در سخنانی اعلام کرد: غرب در حال برنامه ریزی برای انتشار اطلاعاتی است که ادعا می‌کند فدراسیون روسیه در حال آماده سازی خرابکاری علیه یکی از کشتی‌های تجاری حامل غلات از اوکراین است.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در این خصوص به موج دیگری از لفاظی‌های ضدروسی از سوی الیزابت تراس وزیر امور خارجه انگلیس و ریشی سوناک نامزد پست نخست وزیری این کشور اشاره کرد.

«ماریا زاخارووا» افزود: بر اساس اطلاعات موجود، غربی‌ها قصد ندارند به بیانیه‌های اعلامی بسنده کنند، بلکه در حال برنامه ریزی برای انجام اقدامات تحریک آمیزی هستند تا روسیه را در چشم جامعه جهانی بدنام کنند، به ویژه، یک خبر رسانه‌ای در حال آماده شدن است تا بگوید مسکو از نتایج توافق غذایی برای خرید غلات اوکراینی از دریا ناراضی بوده و لذا در حال آماده سازی خرابکاری علیه یکی از کشتی‌های تجاری است.

ادامه دارد...

کد خبر 5571223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha