۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۰۶

بازیگران و خواننده نمایشنامه‌خوانی خیریه «قند خون» معرفی شدند

بازیگران و خواننده نمایشنامه‌خوانی خیریه «قند خون» معرفی شدند

‌‎بازیگران و خواننده نمایشنامه‌خوانی خیریه «قند خون» به نویسندگی لیلی عاج و کارگردانی الهام شعبانی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری به نقل از روابط‌ عمومی گروه، مه‌لقا باقری، توماج دانش‌بهزادی، حدیث میرامینی و آناهیتا سهرابی نمایشنامه «قند خون» به نویسندگی لیلی عاج و کارگردانی الهام شعبانی را شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹ در پردیس تئاتر شهرزاد که حامی این حرکت خیرخواهانه است، خوانش می‌کنند. همچنین مهدی یغمایی در این نمایشنامه‌خوانی اجرای زنده خواهد داشت.

‌‎نمایشنامه‌خوانی «قند خون» دومین اجرا از رپرتوار نمایشنامه‌خوانی «زندگی کارگری زنان» است که به صورت خیریه و با هدف آزادی زنان زندانی جرایم مالی و غیرعمد که به دلیل عدم توانایی پرداخت، در زندان به سر می‌برند، خوانش می‌شود.

‌تمام عواید حاصل از این نمایشنامه‌خوانی با هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد دیه کشور بی‌کم‌وکاست به آزادی این زنان اختصاص داده می‌شود.

‌‎در خلاصه نمایشنامه «قند خون» آمده است: کام کارگرای کارخونه‏ قند تلخه، یه مرد پیدا نمی‌شه به دادشون برسه؟ اگه خوب گوش کنی آه بلند کارگرای کارخونه‌ ارج و داروگر هم می‌‏شنوی ...

‌‎ این نمایشنامه به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج در سال ۱۳۹۷ اجرا شده است.

‌‎در این نمایشنامه‌خوانی پردیس تئاتر شهرزاد تهیه کنند و حامی، پدرام تنعمی طراح پوستر، بابک کیوانی آهنگساز، محمدحسن درباغی و حمید ملاحسینی برنامه‌ریز، جاوید علیپور ساخت تیزر و آوا فیاض مدیر روابط‌ عمومی، الهام شعبانی را همراهی می‌کنند.

کد خبر 5589667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha