۲۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۳۰

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

فرهنگ دفاع مقدس در جامعه ترویج شود

فرهنگ دفاع مقدس در جامعه ترویج شود

شهرکرد- فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری خواستار ترویج ارزشهای دفاع مقدس در جامعه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی‌محمد اکبری ظهر دوشنبه در شورای سیاست‌گذاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر چهارمحال و بختیاری بیان کرد: حضور در برنامه‌های عزاداری حسینی و مراسم اربعین نقطه عطف حضور رزمندگان ایران در دوران دفاع مقدس به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به نزدیکی آغاز سال تحصیلی جدید افزود: دانشجویان و دانشجویان پس از دو سال کلاس‌های غیرحضوری به‌علت شیوع ویروس کرونا، امسال به‌صورت حضوری علم‌آموزی می‌کنند.

اکبری تصریح کرد: در مجموعه سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری و بسیج رسانه استان تدابیر مطلوبی برای برگزاری جشنواره ابوذر اندیشیده شده است.

وی یادآور شد: قدردانی از تلاش‌های فعالان حوزه رسانه از اهداف برگزاری جشنواره ابوذر به‌شمار می‌رود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری بسیج را عضوی از پیکره مردم اعلام و تأکید کرد: تمامی نهادها نسبت به بسیج مسئولیت دارند و مسئولان دستگاه‌های اجرای مرتبط باید برای برگزاری جشنواره ابوذر کمک کنند.

وی اظهار داشت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای فعالان رسانه‌ای چهارمحال و بختیاری از سوی بسیج رسانه در دستور کار قرار گیرد.

اکبری با اشاره به فرهنگ غنی چهارمحال و بختیاری در بخش‌های مختلف گفت: برگزاری نخستین کنگره ملی شهدای جامعه عشایری کشور به میزبانی این استان از ۲۹ تا ۳۱ خردادماه سال‌جاری اقدامی ماندگار در حوزه فرهنگی استان به‌شمار می‌رود.

کد خبر 5593154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha