۱۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۲۳

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی اعلام کرد؛

تمهیدات ترافیکی راهپیمایی ۱۳ آبان در مشهد

تمهیدات ترافیکی راهپیمایی ۱۳ آبان در مشهد

مشهد ـ رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای در مشهد برای هر چه بهتر برگزار شدن راهپیمایی ۱۳ آبان برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر غلامی اظهار کرد: راهپیمایی روز ۱۳ آبان و استکبار ستیزی در مشهد، فردا، جمعه از ساعت ۹ صبح از میدان شهدا به سمت خیابان شیرازی و حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم از ساعت پنج صبح روز جمعه محدودیتهای توقف و تردد ترافیکی در محدوده حرم رضوی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: از این رو تردد وسایل نقلیه در مسیر میدان توحید به سمت میدان شهدا، تقاطع اندرزگو به سمت تقاطع شهدا، تقاطع شهید گمنام تا زیرگذر حرم مطهر، میدان پنجراه و نواب صفوی و طول مسیر بلوار شارستان تا زیرگذر حرم مطهر و خیابان امام خمینی تا میدان شهدا ممنوع خواهد بود.

غلامی اضافه کرد: در مسیر میدان شهدا، طول خیابان شیرازی، تقاطع شهدا تا حرم مطهر و تقاطع زرینه تا تقاطع شهدا نیز تردد خودرو ممنوع است.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: همچنین توقف کلیه وسایل نقلیه از ساعت پنج بامداد جمعه، ۱۳ آبان تا پایان مراسم راهپیمایی در مسیرهای میدان شهدا، تقاطع شهدا، خیابان شیرازی به سمت حرم مطهر رضوی و کلیه مسیرهای منتهی به این مسیرها ممنوع خواهد بود.

وی افزود: خودروها متوقف در این مسیرها به توقفگاه مدرس منتقل خواهند شد.

غلامی اظهار کرد: ۲۰۰ دستگاه اتوبوس نیز برای انتقال راهپیمایان به میدان شهدا و برگشت آنها پس از پایان راهپیمایی پیش‌بینی شده که توقفگاه های لازم برای استقرار آنها نیز پیش‌بینی شده است

کد خبر 5623719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha