۱۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۵۳

استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار شد؛

ادارات چهارمحال وبختیاری سهمیه ۳درصد استخدام معلولان رارعایت کنند

ادارات چهارمحال وبختیاری سهمیه ۳درصد استخدام معلولان رارعایت کنند

شهرکرد_ استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان موظفند سهمیه ۳ درصدی جذب معلولان در آزمون‌های استخدامی را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری ظهر شنبه در دیدار با اعضای هیأت مدیره انجمن معلولان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: وجود ۳۲ هزار معلول در استان قابل‌توجه است.

وی تلاش برای ارائه خدمات رایگان توانبخشی و کار درمانی به معلولان را ضروری دانست و افزود: توجه به نظام سلامت جامعه معلولان استان در دستور کار مسئولان مرتبط قرار گیرد.

حیدری مناسب‌سازی معابر شهرها، دستگاه‌های اجرایی و مکان‌های عمومی با هدف آسان‌سازی تردد معلولان را ضروری اعلام و تصریح کرد: مصوبات نشست‌های کمیته مناسب‌سازی معابر باید هر چه سریع‌تر عملیاتی و اجرایی شود.

وی با اشاره به بهره‌مندی برخی دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری به سالن و امکانات ورزشی یادآور شد: بهزیستی استان برای استفاده از این امکانات با دستگاه‌های اجرایی قرارداد و تفاهم‌نامه امضا کند.

حیدری به توانمندی‌های فراوان معلولان اشاره و تأکید کرد: این توانمندی‌ها باید به روش‌های مختلف و در عرصه‌های گوناگون مورد استفاده و بهره‌گیری قرار گیرد.

کد خبر 5625145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha