۱۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۴۱

نماینده ولی فقیه در مازندران مطرح کرد؛

نقش برجسته روحانیت در جهاد فرهنگی و تبلیغی

 نقش برجسته روحانیت در جهاد فرهنگی و تبلیغی

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران نقش روحانیت را در عرصه های مختلف از جمله جهاد تبلیغی و فرهنگی در سواحل ویژه و برجسته برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار با شورای سیاستگذاری جشنواره گفتمان خدمت با اشاره به فعالیت روحانیت و طلاب جهادی در حوزه‌های گوناگون در استان اظهار داشت: نقش روحانیت در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرم و خدمات رسانی در دوران کرونا برجسته بوده است.

وی نقش روحانیت را در جهاد فرهنگی در سواحل ویژه دانست و گفت: همچنین این گروه در توزیع خدمات و اقلام بین نیازمندان و گروه‌های هدف تلاش‌های زیادی به خرج داده‌اند.

وی با اظهار اینکه قشر روحانیت مظلومانه به خدمات رسانی می‌پردازند، افزود: امروز شاهد آن هستیم که امپراطور رسانه‌ای و استکبار جهانی در حال سو استفاده از خلوص روحانیت هستند و می‌خواهند روحانیت را به حاشیه برند.

آیت الله لائینی تصریح کرد: استکبار جهانی خدمات و ایثار روحانیت را بی انصافانه مورد بی مهری قرار داده‌اند در حالی این خدمات وایثارگری ها باید برای مردم تبیین و معرفی شود.

امام جمعه ساری با عنوان اینکه روحانیت در شرایط وانفسا از مردم دستگیری کرده است، گفت: برای ناکامی امپراطوری رسانه‌ای دشمن و بیان دستاوردهای خدمات روحانیان برپایی نمایشگاه و تولید محتوای درست برای آشنایی مردم با این دستاوردها ضروری به نظر می‌رسد.

وی خواستار تولید محتوای هنرمندانه و دارای جاذبه شد و گفت: باید از هنرهای مختلف نظیر تصویری، تجسمی و غیره برای بیان دستاوردها بهره گیری شود و نمایشگاه گفتمان خدمت هر ساله تکرار شود.

کد خبر 5627585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha