۳۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۰۴

فرمانده سپاه کربلا:

فعالیت ۱۶۰ گروه جهادی دهه هشتادی/ ولنگاری را از بین می‌بریم

فعالیت ۱۶۰ گروه جهادی دهه هشتادی/ ولنگاری را از بین می‌بریم

رامسر- فرمانده سپاه کربلا با اشاره به میدان داری بچه های دهه ۸۰ در عرصه های مختلف گفت: ۱۶۰ گروه جهادی دهه ۸۰ در استان فعال است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی صبح دوشنبه در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی و افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان رامسر با بیان اینکه با تفکر بسیجی هر کار نشدنی عملی خواهد شد، افزود: بسیجی بودن به تفکر است و باید دلداده نظام و انقلاب بوده و حسن ولایتمداری و وطن پرستی داشته باشیم.

وی با اظهار اینکه بسیجی دغدغه دین، اسلام و کشور را دارد و اگر کسی چنین باوری در ذهن خود داشته باشد تفکرش ارزشمند است، گفت: دشمن تلاش کرد تا جوانان را از الگوها، ارزش‌ها و مفاهیم اسلامی دور کند اما ۱۶۰ گروه جهادی دهه ۸۰ در استان وجود دارد که کارهای بزرگی انجام می‌دهند و ایام تعطیلات عید به اردوهای جهادی رفتند.

وی با عنوان اینکه بسیاری از دهه هشتادی‌ها از ما انقلابی‌تر و ولایی تر هستند، گفت: دشمنان دنبال تجزیه ایران و از بین بردن اسلام ناب محمدی هستند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه بسیجیان سبب حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی می‌شوند و در عرصه‌های مختلف و بحران‌ها در میدان حاضر هستند، گفت: کار دشمن کشته سازی است و اقدام به ترور کرده و مساجد و پایگاه‌ها را آتش می‌زنند زیرا جنس کار داعشی ها از بین بردن ارزش‌های انقلاب و دین است.

سردار مسلمی با عنوان اینکه ۸۰ درصد افراد دستگیر شده در اغتشاشات فرزندان طلاق و دچار اعتیاد هستند، افزود: شبکه‌های معاند و خارجی اخبار دروغی را به جامعه تزریق و از این طریق مهندسی افکار می‌کنند اما به برکت وجود بسیج آخرین قطره خون از انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد.

وی یادآور شد: ما استوار و محکم در میدان ایستاده‌ایم و به داعشی ها می‌گوئیم که در کمین آنها هستیم و هر کجا باشد به سراغ آنها خواهیم رفت و ولنگاری بی حجابی در بازار را از بین خواهیم برد.

کد خبر 5636892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسین IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      0 0
      بزرگترین مشکل کشور دخالت افراد غیر مسئول وتنش زایی هست سیاست های اشتباه و روش های اجرایی غلط موجب سیه روزی می گردد