۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۳۵

دبیر برگزاری هفتمین جشنواره بازی‌های دیجیتال قزوین:

هفتمین جام قهرمانان بازی‌های دیجیتال در قزوین برگزار شد

هفتمین جام قهرمانان بازی‌های دیجیتال در قزوین برگزار شد

قزوین- دبیر برگزاری هفتمین جشنواره بازی‌های دیجیتال استان قزوین گفت: هفتمین جام قهرمانان بازی‌های دیجیتال در قزوین همزمان با حضور شش استان درحال برگزاری است.

رسول شاه‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: هفتمین جام قهرمانان بازی‌های دیجیتال کشوری در قزوین همزمان با شش استان دیگر درحال برگزاری است.

دبیر برگزاری هفتمین جشنواره بازی‌های دیجیتال کشوری بیان کرد: رویداد بین ۶۴ نفر از دانش آموزانی که در سایت ثبت نام کرده بودند امروز در قالب پلی استیشن بازی کرده و به رقابت پرداختند که فینال این مسابقات نیز بعدازظهر امروز برگزار خواهد شد.

وی با تاکید براینکه این مسابقات بین ۱۰۰ نفر از دانش‌آموزان در مدارس برگزار شد عنوان کرد: در حاشیه اختتامیه نمایشگاه بازی و کنسول‌های بازی‌های حرکتی از جمله بازی‌های رومیزی، تبلت، اندروید و واقعیت مجازی در اختیار مراجعین قرار گرفته است.

این مسئول ابراز کرد: نوبت صبح این رویداد با حضور دانش‌آموزان دختر و نوبت بعدازظهر با حضور دانش‌آموزان پسر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: هدف برگزاری این مسابقات ایجاد فضای شاد ورزشی در قالب بازی‌های ورزشی الکترونیکی است که تاکنون نیز با استقبال خوبی مواجه شده است.

شاه محمدی تصریح کرد: هر مسابقه در بازده زمانی ۱۵ دقیقه و در سه مرحله برگزار می‌شود که ۱۶ نفر برگزیده در سه بخش به مرحله نهایی صعود کرده و با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی در پایان گفت: امروز مراسم اختتامیه این رویداد برای دختران از ساعت ۱۲ الی ۱۳ و برای دانش‌آموزان پسر بعدازظهر امروز هفتم آذرماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 5642340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha