۱۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۲

فرمانده سپاه فجر فارس خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی در ۴۱ محله شهر شیراز

آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی در ۴۱ محله شهر شیراز

شیراز - فرمانده سپاه فجر فارس گفت: با تدابیر قرارگاه احمد بن موسی(ع) و قرارگاه شهرداری، پروژه‌های عمرانی در ۴۱محله شیراز با اعتباری بالغ بر ۵۰۰میلیارد تومان امروز کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار یدالله بوعلی صبح پنجشنبه در آئین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و محرومیت زدایی سپاه فجر فارس که با حضور سردار سلامی، برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج و میلاد حضرت زینب (س)، اظهار کرد: آنچه که در استان فارس انجام شده، محصول و بازده کاری مشترک میان دستگاه‌های مختلف است تا با همکاری، گره‌ای از مشکلات مردم برداشته شود.

او ادامه داد: بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی به ۱۱۰ روستا، ۲۴۰ پروژه عمرانی و غیر عمرانی از قرارگاه احمدبن موسی (ع)، ۴۸۰‌پ روژه مهندسی، بهره‌برداری از بنه ماشین‌آلات مهندسی بسیج سازندگی، از جمله برنامه‌های امروز است.

به گفته فرمانده سپاه فجر فارس، ۳۷۲ روستای فارس در طرح جهاد آبرسانی قرار گرفت که جمعیتی بالغ بر ۳۰۴ هزار نفر را در بر دارد و ۱۹۵ کیلومتر را پوشش داده است.

او با بیان اینکه آبرسانی کشاورزی، مراکز بهداشتی درمانی، احداث و مرمت منزل محرومان، ساخت حمام و ایجاد کارگاه اشتغال، جزو طرح‌های عمرانی است که امروز به بهره‌برداری رسید، افزود: در حوزه ورزشی، احداث ۹ سالن ورزشی، مجتمع فرهنگی ورزشی امام مهدی (عج) در شیراز، مجتمع اقامتی تفریحی حضرت احمد بن موسی در مشهد مقدس، ۲۲ سوله صالحین و حوزه مقاومت، از جمله این طرح‌هاست.

بوعلی گفت: بنا به تدبیر استاندار، قرارگاه صیانت از سومین حرم با همکاری تمام دستگاه‌های همکار در قرارگاه احمدبن موسی تشکیل شده و در کنار آن، کمیسیون محرومیت زدایی در شورای شهر شیراز راه‌اندازی شده تا در نهایت با تجمیع دستاوردهای این قرارگاه‌ها، به تصمیم‌گیری در مورد اقدامات مدنظر انجام شود.

فرمانده سپاه فجر با یادآوری اینکه آسفالت و زیرسازی راه‌های روستاهای اطراف شیراز هم جزو پروژه‌های افتتاح شده امروز است، خاطرنشان کرد: با تدابیر قرارگاه احمدبن موسی (ع) و قرارگاه شهرداری، پروژه‌های عمرانی در ۴۱ محله شیراز با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان امروز کلنگ زنی خواهد شد.

کد خبر 5644528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • منوچهر IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      0 0
      خدای من چراپول مردم بایددست یک نیروی نظامی باشه؟؟؟
    • سعید IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      0 0
      خدا کنه آسفالت خیابان اصلی کرونی شیراز که یکی از پر گرد و خاکترین خیابانهای دنیاست که همینطور رها شده و اهالی و مخصوصا افراد مسن و بچه ها بیشتر از بقیه اذیت میشن نیز جز طرحهاشون باشه .
    • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      0 0
      لطفا شهرک عرفان اخر گلدشت معالی ابادهم به شبکه فاضلاب شهری وصل کنید واقعا برا تخلیه فاضلاب خیلی مشکل دارند باعث جمع شدن جانوران موزی می شود ازلحاظ بداشتی بامشکل مواجه هست
    • M IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      0 0
      سلام. خدا قوت یه سر به سلطان هم بزنید ما هیچ گونه فضای تفریحی مذهبی وفضا سبز نداریم نمی دانیم کجا به پیاده روی ساده داشته باشیم بنیاد مسکن یه مسجد نیمه کاره رو چند ساله رها کرده عاجزانه تقاضا می کنم به داد ما برسید سلطان آباد شهردار می خواد نه دهیار خیلی شلوغه پر از کارگاهه خب ازشون مالیات بگیرید
    • مهران IR ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      0 0
      سلام ،لطفا نسبت به آسفالت خیابان و کوچه های کرونی هم اقدام کنید بخاطر دست اندازه و خاک زیاد هم خودمون هم ماشینهامون داغون شده
    • زیبا IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      0 0
      به شاپورجان هم نیم نگاهی کنید دهیار نمیخادباید شهرداری کاری کنه خیلی شلوغ شده امکانات تفریحی نداره کوچه ها خاکی هسن هنوز