۱۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۳۱

استاندار سمنان:

بانک‌های استان سمنان ۸۲۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کردند

بانک‌های استان سمنان ۸۲۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کردند

سمنان- استاندار سمنان عملکرد بانک‌ها را در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی خوب ارزیابی کرد و گفت: بانک‌ها ۸۲۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر یکشنبه در شصت و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به میزبانی سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه بانک‌های استان سمنان ۸۲۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کردند، ابراز داشت: این تسهیلات از محل بند تبصره ۱۸ به واحدهای تولیدی و بخش صنعتی استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه هدف از پرداخت این قبیل تسهیلات تحقق شعار سال و کمک به رونق اقتصادی استان سمنان است، افزود: خوشبختانه با ارائه تسهیلات رونق تولید به واحدهای تعطیل یا نیمه تعطیل چرخ اقتصاد استان به گردش درآمده و توانسته در بهبود اشتغال مؤثر واقع شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در قالب تبصره ۱۶ برای استان اختصاص یافته است، ابراز داشت: طبق رایزنی‌های صورت گرفته این تسهیلات قرار شد که در مشاغل خانگی با اولویت مناطق روستایی هزینه و پرداخت شود.

هاشمی با بیان اینکه طبق روال همیشگی جلسات از واحدهای تولیدی نقاط مختلف استان سمنان بازدید می‌شود، تصریح کرد: برخی از این واحدها با مشکلاتی نظیر بیمه، تسهیلات و غیره مواجه هستند که در خلال همین بازدیدها چالش‌های موجود در آنها رفع می‌شود.

وی با بیان اینکه همکاری خوب بانک‌ها در ارائه تسهیلات مناسب به واحدهای تولیدی می‌تواند این کارگاه‌ها را مجدد به چرخه تولید بازگرداند، افزود: اگرچه تاکنون بانک‌ها همکاری خوبی را در این زمینه داشتند اما انتظار می‌رود این رویه همچنان تداوم یابد.

کد خبر 5646745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha