۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۰۲

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند

 رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند و زمان زیادی تا دور دوم سفر رییس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد باقی نمانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی احمدزاده ظهر شنبه در نشست شورای اداری استان در یاسوج افزود: از سفر مهرماه ۱۴۰۰ رئیس جمهور، متمم سفر و بخشی از اعتبارات استانی، هفت هزار میلیارد تومان برای استان، در نظر گرفته شده و مدیران باید سرعت بخشی به روند اجرای پروژه‌ها را در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه باید نیروهای جهادی فعال در ادارات استان، گمارده شوند و افراد سهل انگار برکنار شوند، گفت: سرعت بخشیدن به انجام پروژه‌ها باید مد نظر قرار گیرد و در این دولت جهادی کار شود.

استاندار اظهار داشت: تعدادی از مدیران در دستور کار تغییر قرار گرفته‌اند زیرا تذکرات به آنها بی ثمر بوده و روزمرگی پیشه کرده‌اند و از طرفی مردم از دولت و مدیران توقع کار دارند و دولت در حوزه کاری با هیچکس تعارف ندارد و ملاک ما، خدمتگزاری به مردم است.

احمدزاده افزود: استان برای سرعت بخشیدن به پروژه‌ها، اعتبار زیادی نیاز دارد و کارهای زیادی در استان شروع شده اما در برخی جاها کندی کار ناشی از نبود تخصیص اعتبار به موقع است و مدیران استان باید برنامه محور کار کنند.

وی تصری کرد: باید الگوهایی از توسعه و پیشرفت ارائه شود تا بتوان آنها را در سفر دوم رئیس جمهور مطرح کرد و مدیران متولی، بیشتر روی پروژه‌های عظیم و تحول زای استانی باید متمرکز داشته باشند تا محور تغییر پیشرفت در استان ایجاد شود و نگرش جدیدی در استان به وجود آید.

کد خبر 5657565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ف IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
      3 0
      طرحهای این استان ده بار تاکنون افتتاح شده اند . میخواد بیاد خل من سرمون کنه توراخدا بگو نیا اگر بخواد بیاد مدیران را عوص کنه باید خودجناب استاندار وبقیه زیر مجموعه هم استعفا بدهند بی عدالتی بیداد میکند رابطه بازی بیداد میکند هرکه دراین استان آشنا داشت براحتی بکار گرفته میشود وبقیه که رابطه ندارند
    • سعید IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
      1 0
      میخوادکجا بیاد فقط هزینه
    • محمد حسین IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      0 0
      یکی از اهداف این سفر افتتاح پروژه بزرگ سد چم شیر و شروع آبگیری و همچنین ادامه کار عملیات انتقال آب به زمین های کشاورزی است