۹ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۲۸

وزیر جهاد کشاورزی:

بصیرت و مقاومت مردم جنگ ترکیبی دشمنان را ناکام گذاشت

بصیرت و مقاومت مردم جنگ ترکیبی دشمنان را ناکام گذاشت

گرگان- وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به بصیرت و ولایتمداری ملت ایران در بزنگاه‌های حساس تاریخی همچون وقایع اخیر و حوادث دیماه ۱۳۸۸، گفت: بصیرت و مقاومت مردم جنگ ترکیبی دشمنان را ناکام گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد ساداتی نژاد شامگاه جمعه در دیدار با خانواده شهید جهادگر محمد علی نیکبخت، در شهرستان علی آبادکتول اظهار کرد: مردم ایران در بزنگاه‌های حساس با تکیه بر بصیرت و هوشیاری و مقاومت بی نظیر خود اجازه ندادند که دشمن آسیبی به جمهوری اسلامی ایران بزند که نمونه‌ای از این بصیرت در حوادث دی ماه ۸۸ و رخدادهای هفته‌های اخیر نمایان شد.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: جنگ ترکیبی دشمن و تمام پیش بینی‌های واهی آنها برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور بصیرت مندانه مردم نقش بر آب شد.

وی ادامه داد: هوشمندی و ثبات عهد مردم با رهبری و شهدا در تشییع باشکوه پیکرهای شهدای گمنام اخیر در اقصی نقاط کشور بر همگان آشکار شد.

ساداتی نژاد ادامه داد: اقتدار و صلابت کشور مرهون جان فشانی شهدا است و در این بین شهدای جهاد سازندگی از مظلوم ترین شهدای دوران دفاع مقدس محسوب می‌شوند؛ شهدایی که رسالت سنگرسازی داشتند و خود بی سنگر بودند.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه همچنان روحیه جهاد و ایثارگری در وزارت جهاد کشاورزی قابل مشاهده و لمس است، گفت: در وقایع اخیر کشور از بدنه وزارت جهاد کشاورزی شهید و جانباز تقدیم انقلاب شد.

وی گفت: برای اعتلای کشور به ویژه بخش کشاورزی باید روح جهاد و ایثار و نگاه جهادی را در کشور توسعه دهیم.

کد خبر 5668916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha