وزیر کشور یمن:

ما در جنگ امنیتی با آمریکا به سر می بریم

ما در جنگ امنیتی با آمریکا به سر می بریم

وزیر کشور دولت نجات ملی یمن گفت: ما در جنگ امنیتی با دشمن آمریکایی که همه اوضاع را در داخل کشور به منظور بهره برداری از آن رصد می کند، قرار داریم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، عبدالکریم الحوثی وزیر کشور دولت نجات ملی یمن گفت: ما در جنگ امنیتی با دشمن آمریکایی که همه اوضاع را در داخل کشور به منظور بهره برداری از آن رصد می کند، قرار داریم.

وی افزود: امریکا به دنبال هرج و مرج در یمن است. آمریکا در سایه حالت نه جنگ و نه صلح در یمن به دنبال تاثیرگذاری بر جبهه داخلی یمن و ایجاد فتنه در میان یمنی هاست.

وزیر کشور یمن تاکید کرد: در آینده نزدیک نهادهای امنیتی شبکه های بزرگی که با آمریکاییها و ائتلاف متجاوز سعودی مرتبط هستند و به دنبال تاثیرگذاری بر جبهه داخلی یمن هستند، را کشف خواهند کرد.

وی در ادامه اعلام کرد: نهادهای امنیتی هوشیار هستند و جامعه یمن نقش موازی در خنثی کردن توطئه های شیطانی که به دنبال برهم زدن ثبات داخلی و عمومی یمن است، ایفا می کند.

رئیس اطلاعات دولت نجات ملی یمن: ما در معرض جنگ جهانی قرار گرفتیم

همزمان عبدالله الحاکم رئیس اطلاعات دولت نجات ملی یمن هم گفت:ما در معرض جنگ جهانی قرار گرفتیم و اگر رهبری حکیم نداشتیم شکست می خوردیم. دشمن به دنبال هدف قرار دادن قبایل یمن و مشغول کردن آنها در امورد ثانوی است.

وی تصریح کرد: ما با جنگ نرمی به موازات جنگ سوداگران مرگ و مواد مخدر روبرو هستیم. دشمن به دنبال ایجاد شکاف در میان یمنی هاست.

کد خبر 5670510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • NP IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      0 0
      صد درصد شک نباید کرد حتی خود یمنی ها به اینکه آمریکا نقش دخالت نداره پشت تمام این ماجرا اختلافات نیست شک نکنه .