۱۲ دی ۱۴۰۱، ۲۳:۰۹

رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی اردبیل:

دشمن‌شناسی مهمترین اصل جنگ ترکیبی است

دشمن‌شناسی مهمترین اصل جنگ ترکیبی است

اردبیل- رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: مهمترین اصل در جنگ ترکیبی دشمن شناسی است چون دشمنان تلاش می کنند با مظلوم نمایی خود را به عنوان ناجی جلوه دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی موسوی شامگاه دوشنبه در نشست تبیینی با موضوع «مسئولیت فعالان فرهنگی و اجتماعی در عرصه جنگ ترکیبی» اظهار کرد: مهمترین اصل در جنگ ترکیبی دشمن شناسی است چون دشمنان تلاش می‌کنند با مظلوم نمایی خود را به عنوان ناجی جلوه دهند.

وی افزود: محوریت جنگ ترکیبی موفقیت رسانه‌ها در فضای مجازی است و امروز می‌بینید که مانورهای رسانه‌ای دشمنان در فضای مجازی برای القا دروغ‌های خود به جای واقعیت‌های رسانه‌های خودی است.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان اردبیل بیان کرد: برخی از کشورهای منطقه شاید اعلام استقلال کرده اند اما تحت سیطره دستگاه‌های اطلاعاتی کشورهای استکباری اداره می‌شوند و حتی توانایی سیاستگذاری مستقل را ندارند برای همین رسانه‌ها در آن کشورها به شدت کنترل می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه دستگاه‌های اطلاعاتی کشورهای استکباری هزینه‌های بسیار سنگینی برای القا دروغ‌های خود از طریق رسانه‌ها هستند، گفت: امروز بسیاری از کسانی که در اغتشاشات اخیر دستگیر شده اند همان مطالبی را تکرار می‌کنند که فقط منبع آن شبکه‌های ماهواره‌های معاند است.

وی خاطر نشان کرد: مردم باید مراقب منابع خبری شبکه‌های ماهواره‌ای معاندین باشند زیرا آنها اخباری را طوری القا می‌کنند که اعتراض‌ها را به سمت اغتشاش و درگیری بکشانند.

کد خبر 5671959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha