۲۵ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۳۶

در راستای اهداف کلی ستاد ملی «رویداد اردبیل ۲۰۲۳»؛

کمیته‌های ستاد استانی برنامه‌های خود را مشخص کنند

کمیته‌های ستاد استانی برنامه‌های خود را مشخص کنند

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: کمیته‌های ستاد استانی در راستای اهداف کلی ستاد ملی «رویداد اردبیل ۲۰۲۳» برنامه‌های خود را مشخص کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحامد عاملی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد استانی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ و ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار کرد: کمیته‌های ستاد استانی در راستای اهداف کلی ستاد ملی «رویداد اردبیل ۲۰۲۳» برنامه‌های خود را مشخص کنند.

وی با بیان اینکه به دنبال تحقق ۷ هدف عمده در طول رویداد اردبیل ۲۰۲۳ هستیم، گفت: معرفی اردبیل به عنوان برند گردشگری در سطح ملی و بین‌المللی، افزایش سهم گردشگری خارجی و استفاده از ظرفیت هویت تاریخی و فرهنگی اردبیل که اشتراکات بسیاری با کشورهای عضو اکو دارد از جمله اهداف ما هستند.

استاندار اردبیل با تاکید بر لزوم پیگیری تشکیل ستاد ملی «رویداد اردبیل ۲۰۲۳» افزود: تعریف بسته‌های سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار، توجه به اقتصاد گردشگری و افزایش درآمد این صنعت، توسعه زیرساخت‌های گردشگری و تولید محتوا درمورد اردبیل و پخش آنها نیز از اهداف دیگر ستاد استانی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ هستند.

عاملی با اشاره به برگزاری جلسه بعدی ستاد استانی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ طی دو هفته آینده، گفت: برنامه‌های استانی، ملی و بین‌المللی کمیته‌ها در جلسات تخصصی آن‌ها مشخص شود تا در جلسه آینده ستاد استانی برای اجرای آن‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

وی تاکید کرد: برخی از برنامه‌های مهم و بین‌المللی این رویداد مثل برگزاری نشست سفرای کشورهای عضو اکو و وزاری گردشگری این کشورها در اردبیل نیز از قبل مشخص شده است و در حال برنامه‌ریزی برای اجرای هرچه بهتر آنها هستیم.

کد خبر 5682906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha