۲۹ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۵۴

امام جمعه اهل سنت پاوه با نماینده ولی فقیه در کرمانشاه دیدار کرد

امام جمعه اهل سنت پاوه با نماینده ولی فقیه در کرمانشاه دیدار کرد

کرمانشاه- امام جمعه اهل سنت پاوه و تنی چند از علمای اورامانات با نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در آستانه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر پنجشنبه در آستانه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ماموستا ملأ قادرقادری امام جمعه شهرستان پاوه و تنی چند از علمای اورامانات با آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر پنجشنبه دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه ابتدا ماموستا ملاقادر قادری گزارشی از برنامه‌های منطقه اورامانات را ارائه کرد و از تجدید پیمان علمای و مردم متدین منطقه با آرمان‌های انقلاب اسلامی خبر داد.

وی افزود: به آینده امیدواریم و معتقدیم که در پس زمستان بهار دل انگیز خواهد آمد و انتظار داریم که دولت سیزدهم با برنامه ریزی و توجه به وضعیت معیشتی مردم بهاری پر بار را برای ایران اسلامی و استان کرمانشاه به نظاره بنشینیم.

در ادامه آیت الله علما نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمانشاه، مردم منطقه اورامانا ت را به وفاداری نسبت به انقلاب و رهبری ستودند و در ادامه اظهار امیدواری کرد که با برنامه ریزی منسجم دولت مردمی شاهد شکوفایی بیشتر این منطقه باشیم.

کد خبر 5686836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha