جنبش جهاد اسلامی:

عملیات قدس آمادگی مقاومت برای نبرد نهایی آزادسازی را ثابت کرد

عملیات قدس آمادگی مقاومت برای نبرد نهایی آزادسازی را ثابت کرد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین به عملیات شامگاه جمعه در قدس اشغالی که به کشته و زخمی شدن شماری از صهیونیست ها منجر گردید، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، داود شهاب از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی عملیات شامگاه جمعه در قدس اشغالی را تجسم عملیات وحدت میادین در قدس، کرانه باختری و غزه برشمرد.

بر اساس این گزارش، داود شهاب تاکید کرد پیامی که عملیات قدس امروز می خواهد به اشغالگران برساند، آمادگی مقاومت برای نبرد نهایی آزادسازی است که بسیار نزدیک می باشد.

وی افزود: با هر گلوله ای که از سلاح رزمندگان و مبارزان به سمت اشغالگران خارج می شود، از عمر آن به سمت زوال و نابودی کم می شود.

لازم به ذکر است که در پی تیراندازی و عملیات شهادت طلبانه شامگاه جمعه در قدس اشغالی، دست کم ۷ صهیونیست کشته و شماری دیگر زخمی شدند.

کد خبر 5693616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یک مسلمان IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      0 0
      این عملیات درسرزمینهای اشغالی ثابت کردکه مقاومت وجوانان فلسطین دریک شب میتوانندچنان قهرمانانه وشهادت طلبانه عملیاتی کنندکه صهیونیستهاصبح روزبعدرادیگردرکام خودشیرین نبینند،پس یک نصیحت،ای صهیونیستهای جنایتکارتا نابودی کامل خودزیادفرصت ندارید،اگرجان خودرا دوست داریدازفلسطین به سرزمینهایی که آمده اید.