واکنش امارات به عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی

واکنش امارات به عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی

امارات متحده عربی بدون اشاره به جنایات صهیونیست ها علیه ملت فلسطین، عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی امارات (وام)، امارات به عملیات شهادت طلبانه شامگاه جمعه در قدس اشغالی که به هلاکت دست کم ۷ صهیونیست و زخمی شدن شماری دیگر منجر گردید، واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وزارت امور خارجه امارات با صدور بیانیه ای، بدون اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی را که در واکنش به جنایات صهیونیست ها روی داد، محکوم کرد.

در همین حال، جنبش جهاد اسلامی مواضع ترکیه و امارات پیرامون عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی را خیانت به ملت فلسطین دانست که به صورت روزانه تحت تروریسم رژیم صهیونیستی مورد قتل و کشتار قرار می گیرند.

جهاد اسلامی با صدور بیانیه ای به مواضع بین المللی از جمله مواضع سفرای اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا واکنش نشان داده بود.

طارق سلمی سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: مواضع شتاب زده سفرای اتحادیه اروپا و ایالات متحده پیرامون عملیات قهرمانانه قدس، بار دیگر معاییر دوگانه غرب و سیاست یک بام و دو هوایی را که این کشورها دنبال می کنند، برملا کرد. آنها درد و رنج ملت فلسطین را که به واسطه تروریسم ارتش رژیم اشغالگر صورت می گیرد، نادیده می گیرند.

وی افزود: این کشورها و نهادها، در مقابل صحنه های کشتار روزانه زنان و کودکان که قربانی شدن ده ها بیگناه را به همراه دارد، لال شده و زبان فرو برده اند. بیانیه های کشورهای اروپایی به وضوح از عدم وجود ارزش ها و جانبداری از تروریسم اسرائیل حکایت دارد.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کد خبر 5693654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهر آب * IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      2 0
      ای خاک عالم بر سرت ترکیه، و امارات دوکشور اسلامی که به عرب های خودشون هم بی غیرت بی غیرت بی غیرت هستند
    • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      0 1
      دمشون گرم عراق از چنگ داعش دراوردن این همه بچه یتیم شده زن بیوه شده مادرها داغدارشدن اخرش برای خودمون شاخ شده