۸ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۳۶

۱۳۰ بانوی فعال و موفق کمیته امداد گلستان تجلیل شدند

۱۳۰ بانوی فعال و موفق کمیته امداد گلستان تجلیل شدند

گرگان- طی مراسمی به مناسبت بزرگداشت مقام والای زن و مادر از ۱۳۰ بانوی فرهیخته و نخبه تحت پوشش کمیته امداد گلستان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر شنبه به مناسبت بزرگداشت مقام والای زن و مادر طی مراسمی با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گلستان و غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، سه گروه از زنان موفق کمیته امداد گلستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در این مراسم گفت: هدف از برگزاری این جلسه، تکریم مقام و منزلت بانوان و ارج نهادن به زحمات مادران موفق و تشویق سایر مددجویان به الگو برداری و تأسی از سیره و زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) است.

عیسی بابایی افزود: ۸۴ هزار خانوار مددجوی تحت حمایت امداد گلستان هستند که بیش از ۶۰ درصد از مددجویان استان را بانوان سرپرست خانوار تشکیل می دهد و به غیر از مستمری ماهانه ۵۸ میلیارد تومانی از ۵۱ خدمت دیگر این نهاد بهره مند می شوند.

وی اظهار کرد: از هفت هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر ۴۹۰ میلیارد تومان در سال جاری، سه هزار و ۵۵۰ اشتغال مربوط به زنان سرپرست خانواده بوده که در حوزه های مختلف شغلی اعم از طرح های خدماتی، تولیدی، صنایع دستی، نوغانداری، دانش بنیان، کشاورزی و دامداری است.

وی گفت: هزار و ۲۰۰ دانشجوی تحت حمایت از خدمات فرهنگی این نهاد بهره مند هستند که بیش از ۳۰ درصد آنها، فرزندان زنان سرپرست خانوار هستند.

در این مراسم از ۱۳۰ بانوی فرهیخته و موفق و فعال اقتصادی و اجتماعی درحوزه اشتغال و تربیت فرزندان نمونه و برگزیده مسابقات ورزشی و قرآنی، بانوان منتخب و فعال مراکز نیکوکاری، بانوان بازنشسته تامین اجتماعی، تجلیل شد.

کد خبر 5694327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha