۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۴۷

برپایی میز خدمت بنیاد شهید به مناسبت دهه فجر

برپایی میز خدمت بنیاد شهید به مناسبت دهه فجر

مدیرکل مراجعات و پاسخگویی به ایثارگران از برپایی میز خدمت بنیاد شهید به مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرکل مراجعات و پاسخگویی به ایثارگران گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی میز خدمت در منطقه ۵ تهران که جزو پرمخاطب‌ترین مناطق جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران است، برگزار شد.

محمدحسن علی نقیان افجه‌ای با اشاره به مهمترین درخواست‌های مراجعه کنندگان به میز خدمت، تصریح کرد: ما سعی می‌کنیم با راهنمایی جامعه هدف، اقداماتی انجام دهیم تا این عزیزان بتوانند از خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران به نحو بهتری برخوردار شوند.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین موضوعی که در میز خدمت منطقه ۵ تاکنون مطرح شده، مسئله دور بودن مراکز طرف قرارداد با بیمه دی و همچنین کمبود مراکز درمانی است که ایثارگران عزیز مجبورند به بیمارستان‌های مرکز شهر مراجعه کنند.

گفتنی است، میز خدمت مدیران در مسجد الرضا (ع) منطقه ۵ شهرداری تهران به مدت سه روز و با حضور سه دستگاه بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزارت راه و شهرسازی و همچنین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

کد خبر 5703123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ابراهیم صادقی صور ابادی IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
      0 0
      باسلام خدمت ریاست بنباد. ما که همیشه در زجر. زندگی میکنیم دهه فجر برای انهای خوب است که استفاده خوبی به اسم شهدا دین دهه فجر.سود میبرند خدمت به کی شعار دادن جا نماز اب کشیدن. همه بلد هستن. در محصر خدا چی. بیا ثابت کن شعار نمی دهی کسی که از پرونده جانبازی من سو استفاده کرده.ذسیدگی کن. 09127398575