۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۴۳

شهردار تبریز خبر داد؛

بهره‌برداری از سه پیاده‌راه با هزینه ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان

بهره‌برداری از سه پیاده‌راه با هزینه ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان

تبریز- شهردار تبریز گفت: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، سه پیاده‌راه با هزینه چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب هوشیار در گفتگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای احیای بافت تاریخی و همچنین توسعه انسان‌محور شهر، اقدام به احداث پنج هزار و ۳۰۰ متر مربع پیاده‌راه در کوچه‌های تاریخی کردیم که همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسند.

وی افزود: پیاده راه کوچه ثبت به طول دو هزار مترمربع و یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه و پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصدی در ایام‌الله دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

هوشیار با اشاره به بهره‌برداری از پیاده‌راه کوچه کرباسی طی روزهای آتی اعلام کرد: عملیات اجرایی پیاده‌راه کوچه تاریخی کرباسی به طول دو هزار مترمربع و یک میلیارد تومان هزینه به اتمام رسیده و همزمان با دیگر پروژه‌های شهر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: پیاده‌راه دالان میرزا رضا یک‌هزار و ۳۰۰ مترمربع طول و دو میلیارد تومان هزینه تکمیل و طی روزهای آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: سنگفرش معابر مرکزی و کوچه‌های تاریخی شهر، در سال آینده در دستور کار شهرداری تبریز خواهد بود که اعتبار لازم در این حوزه نیز پیش‌بینی شده است.

کد خبر 5703475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha