۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۳۱

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اردبیل:

تردد در محورهای مواصلاتی اردبیل جریان دارد

تردد در محورهای مواصلاتی اردبیل جریان دارد

اردبیل-رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: هم‌اکنون علی رغم بارش برف تمام محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد جریان دارد.

امید نسیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با آخرین وضعیت راه‌های استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به تصاویر دریافتی و گزارش‌های واصله با بارش مقطعی برف در سطح استان اردبیل و تغییر شرایط جوی با تلاش راهداران تمامی محورهای مواصلاتی باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

وی افزود: در مسیرهای اردبیل - آستارا، اردبیل - سرچم، خلخال - اسالم، نیر - سراب، اردبیل - سرعین، خلخال - سرچم و رضی - گرمی بارش برف و در محور بیله‌سوار- پارس‌آباد، بیله‌سوار -گرمی و پارس‌آباد - اصلاندوز بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه اکیپ‌های راهداری در تمامی محورهای شهری و روستایی استان استقرار یافته است، خاطرنشان کرد: محور خلخال - پونل در حوزه استحفاظی استان گیلان هم به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

نسیمی افزود: بر این اساس پدیده غالب جوی در مسیرهای ارتباطی استان در آسمان تمام ابری است.

وی بیان کرد: به رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی استان را دارند توصیه کرد تجهیزات ایمنی زمستانی بخصوص زنجیر چرخ همراه داشته و با احتیاط رانندگی کنند.

کد خبر 5704957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha