شهادت جوان فلسطینی در یورش صهیونیست ها به نابلس+ فیلم

شهادت جوان فلسطینی در یورش صهیونیست ها به نابلس+ فیلم

در یورش گسترده نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر نابلس در کرانه باختری، یک جوان فلسطینی به شهادت رسید و 6 تَن دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، در یورش نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به شهر نابلس در کرانه باختری و محاصره یک خانه در این شهر، یک جوان فلسطینی به اسم «امیر بسطامی» به شهادت رسید، شش تَن دیگر زخمی شدند و ده‌ها نفر هم بر اثر استنشاق گاز اشک آور مصدوم شدند. با شهادت این جوان فلسطینی شمار شهدای فلسطینی از ابتدای سال میلادی تا کنون به ۴۸ نفر رسید.

بر اساس گزارش منابع محلی، پس از آنکه شمار زیادی از نظامیان رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز دوشنبه به شهر نابلس یورش بردند و خانه‌ای در این شهر را محاصره کردند، این شهر شاهد درگیری‌های بسیار شدید بین نظامیان اشغالگر و رزمندگان مقاومت بود.

این در حالی است که صدای تیراندازی و درگیری در سرتاسر شهر نابلس شنیده شد. علاوه بر آن، انفجارهایی نیز بر اثر شلیک راکت‌های دوش پرتاب توسط نظامیان اشغالگر به ساختمان محاصره شده به وقوع پیوست. همچنین با توجه به ادامه درگیری با رزمندگان مقاومت، نظامیان کمکی ارتش اشغالگر وارد شهر نابلس شدند.

نظامیان اشغالگر پس از طلوع آفتاب و درگیری شدید با رزمندگان مقاومت در شهر نابلس، از این شهر عقب نشینی و تعدادی از جوانان این شهر را ربودند.

کد خبر 5708109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha