۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۰۴

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان خبر داد؛

افتتاح مدرسه ۹ کلاسه در اهواز

افتتاح مدرسه ۹ کلاسه در اهواز

اهواز- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: مدرسه ۹ کلاسه شهدای شمخانی در کوی گلدشت اهواز با مشارکت خیریه شهدای شمخانی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سعیدی پور پیش از ظهر امروز پنجشنبه در آئین افتتاح مدرسه ۹ کلاسه در اهواز ضمن تشکر از همه خیران در ساخت و تکمیل پروژه‌های مدرسه سازی و تبریک ایام شعبانیه بیان کرد: مؤسسه شمخانی یکی از مؤسسات خیریه است که در ساخت مدرسه در خوزستان اقدامات مؤثری دارد.

وی ادامه داد: مدرسه ۹ کلاسه شمخانی با اعتباری بالغ بر هفتاد میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع به بهره برداری رسید.

مدیر کل نوسازی مدارس خوزستان گفت: خوزستان در بهمن‌ماه امسال رکورد دار ساخت مدرسه در کشور بوده و ۳۱۰ کلاس درس در قالب ۷۵ مدرسه را افتتاح کرده است.

سعیدی پور افزود: مؤسسه شمخانی به دنبال ایجاد بستر برای علم آموزی و شادی دانش آموزان است و به واسطه خیران در اسفند ماه امسال ۶۰ کلاس درس آماده افتتاح است و تا مهر ماه سال آینده ۵۰۰ کلاس درس افتتاح می‌شود.

مدیر کل نوسازی مدارس خوزستان اظهار کرد: فروش املاک مازاد به معنای فروش مدارس نیست بلکه املاک بلا استفاده فروخته می‌شود تا برای تکمیل پروژه‌های مهم مدرسه سازی استفاده شود.

وی گفت: در فروش املاک هیچ مدرسه خیری و وقفی فروش نمی‌رود بلکه املاک بلا استفاده فروخته می‌شود و پول فروش به خزانه استان بر می‌گردد که با این اقدام هیچ مدرسه نیمه تمامی نخواهیم داشت.

سعیدی پور اظهار کرد: خیران در کنار دولت حضور دارند و ۸۵ درصد ساخت مدرسه در استان با مشارکت خیران انجام‌می شود.

وی تاکید کرد: مدرسه سازی همچنان ادامه دارد و یکهزار و ۸۰۰ کلاس درس در استان در دست ساخت است.

کد خبر 5717276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha