۱۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۳۷

استاندار ایلام:

پروژه جهاد آبرسانی به مناطق محروم ایلام ۶۶ درصد پیشرفت دارد

پروژه جهاد آبرسانی به مناطق محروم ایلام ۶۶ درصد پیشرفت دارد

ایلام-استاندار ایلام گفت: پروژه جهاد آبرسانی به مناطق محروم ایلام ۶۶ درصد پیشرفت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر روز چهارشنبه در نشست جهاد آبرسانی استان، اظهار کرد: ایلام در پروژه جهاد آبرسانی به مناطق محروم با ۶۶ درصد پیشرفت فیزیکی، بالاتر از میانگین کشوری است.

وی در ادامه افزود: میانگین پیشرفت پروژه‌های آبرسانی به مناطق محروم کشور ۳۲ درصد است اما با تلاش جهادی نیروها و کار جهادی، میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها آبرسانی در ایلام ۶۶ درصد است.

استاندار ایلام با قدردانی از همه دست اندارکاران پروژه جهاد آبرسانی به مناطق محروم استان، گفت: دفتر فنی بسیج ایلام از دفاتر برتر کشور است که جای قدردانی دارد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: اطلاع رسانی در حوزه خدمات دولت به ویژه در بخش اقدامات انجام گرفته در حوزه آبرسانی ضعیف است که نیاز است به این حوزه بیش از گذشته توجه و اطلاع رسانی شود.

وی اضافه کرد: پیشتازی ایلام در جهاد آبرسانی بین استان‌های کشور، نشانگر تعامل دو سویه سپاه و آبفای استان است و این تلاش‌ها و تعامل‌ها باید استمرار داشته باشد.

گفتنی است ۲۰۰ روستای محروم استان ایلام با اعتباری افزون بر ۸ هزار میلیارد ریال هدف جهاد آبرسانی است که اکنون این پروژه در استان با ۶۶ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

کد خبر 5722443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha