جهاد اسلامی فلسطین:

با تمام توان با رژیم صهیونیستی مقابله خواهیم کرد

با تمام توان با رژیم صهیونیستی مقابله خواهیم کرد

مسئول اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که تداوم جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین جنگ واقعی است که فلسطینیان با تمام توان با آن مقابله خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سما، «أنور ابوطه» مسئول بخش اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی افزود: دشمن باید بداند که خون مردم فلسطین، گرانبهاترین چیز برای جهاد اسلامی است و گلوله‌های مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی، به سمت صهیونیست ها و نظامیانش شلیک خواهد کرد.

وی تشکیلات خودگردان فلسطین را مسئول یورش صهیونیست ها به شهرها و روستاهای کرانه باختری دانست و تأکید کرد که این نهاد، در برابر تمامی تجاوزات صهیونیست ها، صرفاً نظاره گر است و همین مسئله باعث شده که مشروعیت خود را نزد ملت فلسطین از دست بدهد.

این مقام جهاد اسلامی با بیان اینکه انتفاضه ملت فلسطین، در اشکال مختلف ادامه خواهد داشت و هیچ توافق امنیتی هم در آن خللی ایجاد نخواهد کرد، تصریح کرد: آمریکا و اتحادیه اروپا نیز بدانند که تصمیم مقابله با رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد، ملت ما هم به خوبی می داند که تمامی اقدامات امنیتی و مواضع سیاسی کشورهای حامی تل آویو، برای حمایت از آن در برابر حملات مجاهدان است.

ابوطه با بیان اینکه این حملات، ارکان این رژیم و همپیمانانش را متزلزل خواهد کرد، درباره توافق ریاض - تهران نیز گفت: از هر گونه همگرایی و توافق که باعث تقویت اتحاد امت اسلامی و افزایش قدرت آن در برابر دشمنان شود، استقبال می کنیم.

کد خبر 5731643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha