۱۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۴۷

رئیس دیوان عالی کشور خبر داد؛

مردمی کردن یکی از اهداف سند تحول قوه قضائیه

مردمی کردن یکی از اهداف سند تحول قوه قضائیه

کرج- رئیس دیوان عالی کشور گفت: تکریم ارباب رجوع و مردمی کردن دستگاه قضا یکی از اهداف سند تحول قوه قضائیه است و در این راستا پاسخگویی چهره به چهره با مردم را در دستور کار قرار داده ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید احمد مرتضوی مقدم بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات و درخواست‌های مردم استان البرز اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و مردمی کردن دستگاه قضا یکی از اهداف سند تحول قوه قضائیه است و در این راستا پاسخگویی چهره به چهره با مردم را در دستور کار قرار دادیم.

مرتضوی مقدم در این دیدار با اشاره به اینکه سعی داریم در ارتباط مستقیم با مردم به رفع مطالبات آنها بپردازیم، یادآور شد: این نوع از پاسخگویی در راستای سند تحول قوه قضائیه است.

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع و مردمی کردن دستگاه قضا به صورت جدی در دستور کار رئیس قوه قضائی قرار گرفته است، اضافه کرد: سفرهای استانی نیز در همین راستا صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: با برگزاری چنین جلساتی می‌توانیم به شناخت دقیق و درستی است مشکلات آسیب‌ها و نقاط ضعف و قوت حوزه قضائی در استان‌های مختلف دست پیدا کنیم تا با مطالعه دقیق به اولویت بندی و برنامه ریزی برای رفع موانع و مشکلات بپردازیم.

مرتضوی مقدم در پایان با اشاره به اینکه تمامی مطالبات مردمی در این دیدار ثبت شد، اضافه کرد: پیامک ثبت مطالبات تا پایان وقت امروز برای مراجعین ارسال خواهد شد و نتیجه نیز تا سه هفته آینده اعلام می‌شود.

کد خبر 5748270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha