۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۴۲

سرهنگ گودرزی خبر داد

رهایی نوجوان ۱۴ ساله از چنگ آدم ربایان

رهایی نوجوان ۱۴ ساله از چنگ آدم ربایان

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از رهایی گروگان ۱۴ ساله از چنگ آدم ربایان در تهران و دستگیری ۳ گروگانگیر از اتباع کشور همسایه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد گودرزی در تشریح این خبر گفت: هفتم خرداد ماه در پی ربایش نوجوانی ۱۴ ساله در راه مدرسه در شرق تهران بلافاصله تیم‌هایی از پلیس وارد عمل شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد سه نفر مرد از اتباع کشور همسایه دختر را ربوده و به سرعت از محل متواری شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در ادامه مأموران با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و سرنخ‌های به دست آمده تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند گفت: رباینده‌ها طی تماسی با خانواده دختر درخواست ۲۰ عدد سکه تمام برای آزادی دختر کردند.

این مقام انتظامی ضمن بیان اینکه پس از تحقیقات گسترده پلیسی و اعلام مشخصات دختر نوجوان به سایر واحدها سرانجام در روز ۱۴ خرداد مأموران کلانتری ۲۰۸ پایانه جنوب به سه نفر مرد و ۱ دختر که از شهر بم وارد تهران شده بودند مشکوک شده و برای بررسی بیشتر به متهمان مراجعه کردند گفت: متهمان با روئیت مأموران قصد پنهان کردن هویت دختر نوجوان را داشتند که پلیس با درایت دختر ربوده شده را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه موفق شدند وی را صحیح و سالم از چنگال آدم ربایان آزاد نمایند و عامل اصلی و ۲ نفر همدست وی را دستگیر کنند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه متهمان ۱۸ تا ۳۰ ساله در همان بازجویی‌های اولیه لب به اعتراف گشودند و به آدم ربایی با همدستی یکدیگر اعتراف کردند گفت: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت برخورد کرده و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

کد خبر 5802882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha