۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۱۳

مدیرکل ورزش و جوانان البرز خبر داد؛

اجرای برنامه های متنوع به مناسبت هفته ازدواج در البرز

اجرای برنامه های متنوع به مناسبت هفته ازدواج در البرز

کرج- مدیرکل ورزش و جوانان البرز از اجرای برنامه‌های متعدد و متنوع در این استان به مناسبت هفته ازدواج خبر داد.

بهزاد فروغی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هفته ازدواج فرصتی مغتنم برای ترویج و فرهنگ سازی بهتر در زمینه ازدواج آسان، به هنگام و آگاهانه است، اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز بنا بر وظیفه ذاتی خود امسال نیز برنامه‌های مختلف و متنوعی را برای این هفته در نظر گرفته و تدارک دیده است.

وی عنوان کرد: در راستای برنامه‌های این هفته؛ همایش ازدواج با موضوع تحکیم روابط زوجین و مشاوره پیش از ازدواج در روز سه شنبه مورخ ۳۰ خرداد از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار خواهد شد.

فروغی ادامه داد: همچنین در کنار اجرای جشن‌های مختلف ازدواج در شهرستان‌های استان، روز چهارشنبه ۳۱ خرداد نیز از ساعت ۱۶ الی ۱۸ جشن بزرگ ازدواج ۲۲۰ زوج در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه هفته ازدواج از ۲۵ خرداد الی ۱۰ تیرماه در مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج، افزود: این نمایشگاه هر روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۳ آماده حضور و بازدید همشهریان عزیز خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان استان و تجلیل از خادمین و فعالین حوزه ازدواج نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی تصریح کرد: همچنین افتتاح ۲ مرکز روانشناسی در استان و ارائه مشاوره رایگان توسط مراکز مشاوره ازدواج به عموم، در دستور کار این هفته قرار دارد.

کد خبر 5813526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha