۱ تیر ۱۴۰۲، ۶:۵۳

رئیس کل دادگستری کردستان خبر داد؛

تثبیت ۱۰۰ درصدی اراضی ملی و منابع طبیعی کردستان

تثبیت ۱۰۰ درصدی اراضی ملی و منابع طبیعی کردستان

سنندج- رئیس کل دادگستری کردستان گفت: با پیگیری ها و نظارت دستگاه قضایی، تمامی اراضی ملی و منابع طبیعی استان تثبیت شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حوزه تثبیت اراضی شاهد تثبیت ۱۰۰ درصدی اراضی ملی و منابع طبیعی استان هستیم. وی افزود: تا پایان سال گذشته در حوزه اراضی کشاورزی نیز شاهد تثبیت ۴۲ درصدی اراضی کشاورزی بودیم که این مهم تا پایان سه ماهه نخست امسال به ۴۹ درصد رسیده است.

رئیس کل دادگستری کردستان اعلام کرد: با توجه به عملکرد سال گذشته، استان کردستان از لحاظ وسعت اراضی کشاورزی تثبیت شده رتبه اول کشور را کسب کرده است.

وی افزود: در شورای حفظ بیت المال هزار و ۲۶۰ هکتار از اراضی ملی رفع تصرف شد که هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع در حوزه دریاچه زریوار بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز بازدیدهای متعددی از واحدهای تولیدی داشتیم که این مهم منجر به رفع مشکلات ۱۹ واحد تولیدی بودیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی همچنین از احیای ۱۴ واحد تولیدی در سطح استان بودیم و در مجموع ۶۹۷ نفر به شغل خود برگشتند.

وی تصریح کرد: اجرای هیچ حکم قضائی نباید منجر به تعطیلی کارگاه‌های تولیدی و بیکاری کارگران نشود و این مهم را به همه شهرستان‌ها ابلاغ کردیم.

رئیس کل دادگستری کردستان گفت: در حوزه مبارزه با فساد اقدامات متعددی انجام شده که به تناسب اخبار آن اطلاع رسانی شده است.

کد خبر 5816990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha