۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۰۴

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان بوشهر:

معلمان جایگاه بسیار والایی در جامعه دارند

معلمان جایگاه بسیار والایی در جامعه دارند

بوشهر- مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: معلمان جایگاه بسیار والایی در جامعه خویش دارند و انسان‌ها را تعلیم و تربیت می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالجلیل حسینی بعد از ظهر دوشنبه در جشن دانش آموختگی ۲۰۵ دانشجو معلم پسر پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر ضمن تبریک دهه ولایت و امامت و دانش آموختگی دانشجو معلمان اظهار داشت: شما دانشجو معلمان، نو معلمان و معلمان امام جامعه خودتان در مجموعه مدرسه و محیط پیرامونی خواهید بود.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با بیان اینکه معلمان کار مهم و بزرگی در جامعه دارند، گفت: در روایات ما آمده است که اگر می‌خواهیم دیگران را تعلیم و تربیت کنیم اول باید خودمان تعلیم دیده و تربیت یافته باشیم.

حسینی با آرزوی بهترین‌ها برای دانشجویان از درگاه خداوند متعال و اینکه دوره دانشجویی دوره خیلی مهمی است، بیان داشت: این جشن باید جشن دانش آموختگی مرحله اول ما باشد ولی همواره باید به دنبال کسب علم و دانش در مراحل بالاتر بود و باید مطالعه بیشتر کنیم و مباحث جدید را یاد بگیریم.

معلمان جایگاه بسیار والایی در جامعه دارند

وی تصریح کرد: از فرصت تابستان خود را برای حضور در سنگر و جایگاه معلمی مهیا کنید؛ چرا که شما معلمان جایگاه بسیار والایی در جامعه خویش دارید و انسان‌ها را می‌خواهید تعلیم و تربیت دهید.

حسینی خاطرنشان ساخت: باید دانش آموزان خود را طوری تعلیم و تربیت دهید که دوست دارید همانطور معلمان دیگر بچه‌های خودتان را تعلیم و تربیت دهند.

کد خبر 5826496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha