۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۷

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

۱۲۶۲ نفر در ۹۱ طرح امنیت محله محور اصفهان دستگیر شدند

۱۲۶۲ نفر در ۹۱ طرح امنیت محله محور اصفهان دستگیر شدند

اصفهان_فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: یک هزار و ۲۶۲ نفر در روند اجرای ۹۱ طرح امنیت محله محور در استان اصفهان طی ۱۴ روز دستگیر شدند.

سردار حمید علینقیان پور در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در استان اصفهان اظهار داشت: این طرح از ابتدای تیرماه در استان اصفهان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۹۱ طرح عملیاتی امنیت محله محور در استان اصفهان اجرا شده است، ابراز داشت: این طرح با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به اجرا گذاشته شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: به دنبال اجرای طرح امنیت محله محور در استان اصفهان تاکنون ۲۶ کیلو انواع مواد افیونی کشف شده است.

وی همچنین به دستگیری یک هزار و ۲۶۲ نفر در این طرح اشاره کرد و ادامه داد: از این تعداد ۸۴۰ نفر معتاد برای درمان به مراکز ترک اعتیاد معرفی و ۴۲۲ نفر دیگر از خرده فروشان مواد مخدر بوده که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

سردار علینقیان پور با بیان اینکه طرح امنیت محله محور با قوت و قدرت تا رسیدن به اهداف در نظر گرفته شده برای آن ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: از شهروندان درخواست داریم هرگونه اخبار مرتبط در این زمینه و یا اطلاع از موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

کد خبر 5828388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      0 0
      واقعا دم پلیس گرم خدا قوت تون بدهد