۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۹:۰۸

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران خبر داد

افزایش ۴۰ درصدی کمک‌های حامیان به ایتام

افزایش ۴۰ درصدی کمک‌های حامیان به ایتام

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران از افزایش کمک‌های حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در سه ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد دهرویه با بیان اینکه هم اکنون ۲۵ هزار و ۳۴۵ یتیم و فرزند محسنین از خدمات طرح اکرام ایتام و محسنین با همکاری حامیان بهره مند می‌شوند، گفت: حامیان در سه ماهه نخست سال جاری بالغ بر ۸۸ میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود به صورت نقدی و غیرنقدی کمک کرده‌اند.

وی افزود: این میزان کمک حامیان نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.

دهرویه به تعداد حامیان جذب شده در بهار سال ۱۴۰۲ اشاره و اظهار کرد: در این مدت زمان ۱۶ هزار و ۶۴۵ نفر به جمع حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین پیوست‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران، یادآور شد: استقبال مردم نیکوکار از طرح اکرام ایتام و محسنین در این مدت زمان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۸۰ درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: با ثبت نام این تعداد حامی، در حال حاضر تعداد حامیان عضو طرح اکرام ایتام و محسنین به ۹۸ هزار و ۹۶۹ نفر رسیده است.

وی یادآور شد: نیکوکاران عزیز می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۶۳۹ آمادگی خود را برای شرکت در این طرح و حمایت از یک یا چند یتیم و فرزند محسنین اعلام کنند.

دهرویه تصریح کرد: شماره‌گیری شماره ثابت ۷۳۵۵-۰۲۱ و همچنین سایت ekram.emdad.ir از دیگر روش‌های ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین است.

کد خبر 5836494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha