۲۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۴

فرمانده انتظامی مشهد خبر داد؛

رمزگشایی ۲۸ فقره جیب بری در مشهد/۳ متهم دستگیر شدند

رمزگشایی ۲۸ فقره جیب بری در مشهد/۳ متهم دستگیر شدند

مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش مأموران کلانتری میرزا کوچک خان ۳ متهم به ۲۸ فقره جیب بری در مشهد به دام افتادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش جیب بری های سریالی گوشی‌های تلفن همراه خانم‌ها در داخل اتوبوس‌های مسافربری و اماکن تجاری محدوده بلوار مفتح و چهارراه گاز، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: مأموران دایره تجسس کلانتری میرزا کوچک خان با بازبینی تصاویر تعدادی از دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها اعضای اصلی این باند که ۳ زن هستند را شناسایی و تحقیقات میدانی خود را در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.

وی گفت: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه گزارشی مبنی بر جیب بری تلفن همراه خانمی جوان در مقابل یک پارچه فروشی در محدوده خیابان مفتح شرقی گزارش و بلافاصله ۲ تیم نامحسوس به محدوده محل جرم اعزام شدند.

نگهبان تصریح کرد: تیم‌های نامحسوس پلیس کمتر از ۱۰ دقیقه از گزارش سرقت، ۳ متهم را که در حال شناسایی طعمه‌ای دیگر در همان محدوده بودند شناسایی و طی یک عملیات حساب شده و هماهنگ در حلقه محاصره خود در آوردند.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به کشف ۷ دستگاه تلفن همراه هوشمند مسروقه از کیف همراه متهمان، اظهار کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی به جیب بری تلفن‌های همراه و فروش آن‌ها به یک مالخر به مبالغی بین ۱۵ میلیون تا ۳۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

وی تصریح کرد: در ادامه این عملیات مالخر موردنظر نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش یک قبضه شمشیر، یک قبضه قمه ۲۰ سانتی، یک عدد چماق و ۲ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف کردند.

نگهبان بیان کرد: در ادامه این عملیات با توجه به گزارش جیب بری های مشابه طی ۲ ماه گذشته در حوزه استحفاظی کلانتری میرزاکوچک خان طرح مواجهه حضوری برگزار که تاکنون ۲۸ مالباخته متهمان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی مشهد در پایان از شهروندان خواست؛ در اماکن شلوغ از جمله ایستگاه‌های اتوبوس و مترو و مراکز تجاری هوشیاری و مراقبت بیشتری نسبت به حفظ اموال خود داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کد خبر 5837720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha