۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۴۲

نشست رییس سازمان دارالقرآن با اصحاب رسانه

نشست رییس سازمان دارالقرآن با اصحاب رسانه

نشست صمیمی اصحاب رسانه با رئیس سازمان دارالقرآن ظهر امروز چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه با حضور بیش از ده خبرگزاری در محل سالن جلسات سازمان دارالقرآن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست صمیمی اصحاب رسانه با رئیس سازمان دارالقرآن ظهر امروز چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه با حضور بیش از ده خبرگزاری در محل سالن جلسات سازمان دارالقرآن برگزار شد.

در این نشست ضمن تقدیر از فعالیت‌های قرآنی خبرنگاران از سوی رئیس سازمان هر خبرنگار به ایراد نقاط قوت و چالش‌های فضای موجود در ارتباط با سازمان درالقرآن پرداخت.

مسئله‌هایی همچون ایجاد نشست‌های پی در پی، تقویت کیفیت و ارتقای سایت سازمان دارالقرآن، باز طراحی فعالیت‌های پیشین سازمان دارالقرآن مواردی بود از سوی خبرنگاران رسانه‌های کشور مطرح شد.

در ادامه حجت الاسلام علی تقی زاده رئیس سازمان دارالقرآن الکریم گفت: در سالیان اخیر به دلیل کرونا و تغییرات مدیریتی تصویر بیرونی سازمان دارالقرآن دچار افت و خیز شده و امروز نیاز داریم که تصویر سازی درستی از این سازمان فعال قرآنی شکل بگیرد.

وی ادامه داد: برای ما خیلی مهم است انعکاس بیرونی سازمان به درستی شکل بگیرد و کانال مجموعه با تلاش و تدبیری که شکل گرفت توانست هویت از دست این سازمان و تلاش‌های وافری که همکاران در این سازمان انجام می‌دهند، منتقل کند. بر همین اساس باید جلسه‌ای برای ایده پردازی داشته و مشورت بگیریم. برای این موضوع در چند ماه گذشته تلاش‌هایی صورت گرفته تا سازمان را کمک کنند و ارتباط عمیق‌تری شکل بگیرد.

حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن زمان اربعین حسینی، نشست‌های خبری و پاسخگویی و مطالبه گری به بعد از آن هدایت خواهد شد ودر انتهای شهریور می‌توان با برپایی نشستی علاوه بر برنامه‌های پیش رو، به تشریح و تفصیل سند راهبردی پرداخت. همچنین قسمت‌های تخصصی سازمان دارالقرآن باید فعال‌تر و جدی تر در حوزه رسانه نشان داده شوند.

رئیس سازمان دارالقرآن با اهمیت کیفیت و ارتقای سایت سازمان ادامه داد: سازمان دارالقرآن از سه ماه پیش طرح نورباران را دنبال کرده است که قرآن‌های فرسوده جمع آوری می‌شود. این قرآن‌ها مرمت شده و یا بازیابی خواهند شد.

کد خبر 5857682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha