۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۸

معاون استاندار زنجان:

دانش‌آموزان باید برای پیشرفت کشور جهاد علمی در پیش بگیرند

دانش‌آموزان باید برای پیشرفت کشور جهاد علمی در پیش بگیرند

زنجان-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: با آغاز سال تحصیلی نوجوانان و جوانان این مرز و بوم جهاد علم را در پیش بگیرند و باید از این فرصت‌ها بهره برد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل رفیعی، صبح شنبه در آئین نواختن زنگ مهر و مقاومت ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: همزمانی بازگشایی مدارس و آغاز هفته دفاع مقدس، نویدبخش شور و هیجان است؛ چراکه دشمنان از جهاد می‌ترسند و در هشت سال جنگ تحمیلی جوانان در برابر دشمن جهاد کردند.

وی با بیان اینکه دستاوردهای کشور خار چشم دشمنان است، ابراز کرد: با آغاز سال تحصیلی نیز نوجوانان و جوانان این مرز و بوم جهاد علم را در پیش بگیرند و باید از این فرصت‌ها بهره برد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان تصریح کرد: اول مهر روز نشاط و آغازی دوباره برای دانش‌آموزان و جویندگان علم و دانش است تا آینده‌سازان این مرز و بوم با کسب علم، شرایط را برای داشتن ایرانی آبادتر فراهم کنند.

وی با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان آینده سازان مملکت هستند و باید در تولید علم به آنها تکیه کنیم، عنوان کرد: فرزندان باید با ثبات قدم خود در کسب علم مسیر توسعه کشور را هموار کنند و به قله‌های موفقیت در عرصه‌های مختلف دست یابند.

رفیعی حاصل شدن نتایج بهتر در آینده را در گرو تلاش‌های امروز و تقویت علم و دانش دانست و گفت: دانش‌آموزان در درس خواندن و علم آموزی کوتاهی نکنند و هرچه بیشتر در این زمینه‌ها تلاش کنند در آینده نتیجه بهتری می‌گیرند.

وی توان علمی را یکی از مؤلفه‌های قدرت برشمرد و افزود: خوشبختانه کشور ما در این حوزه صاحب نام است و موفقیت‌های کشور در عرصه‌های مختلف همچون فناوری نانو، علوم پزشکی، ساخت تجهیزات و سایر موارد موجب اقتدار آن شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به دستاوردهای کشور در حوزه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: امروز در نقطه خوبی داریم و مسیر درستی را طی کرده‌ایم که به گفته مقام معظم رهبری، قله نزدیک است و قطعاً به آن خواهیم رسید و الان وقت ناامیدی نیست.

کد خبر 5892407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha