۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۹:۱۳

رئیس شورای اسلامی شهرکرد مطرح کرد؛

لزوم تأمین پارکینگ‌های مورد نیاز در مجاورت مطب پزشکان شهرکرد

لزوم تأمین پارکینگ‌های مورد نیاز در مجاورت مطب پزشکان شهرکرد

شهرکرد_رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: دانشگاه علوم‌پزشکی استان می‌تواند با تأمین پارکینگ‌های مورد نیاز این مجموعه در کاهش ترافیک شهرکرد نقش‌آفرینی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی حیدری شامگاه یک شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد با اشاره بر لزوم انتقال مطب پزشکان و بخشی از کلینیک‌ها، درمانگاه‌ها، داروخانه‌ها از مرکز شهر گفت: اعضای این شورا از رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی استان خواستند تا برای کاهش مشکل ترافیک شهرکرد با مدیریت شهری همکاری کند.

وی با اشاره حضور رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی چهارمحال و بختیاری، اعضای هیئت‌مدیره و مشاورین مجمع خیرین سلامت استان، معاونین و مدیران شهرداری شهرکرد تأکید کرد: استقرار مطب پزشکان، کلینیک‌ها، درمانگاه‌ها، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و سایر مراکز بهداشتی و درمانی در مرکز شهر باعث تشدید مشکلات ناشی از ترافیک در شهرکرد شده است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به برنامه‌ریزی دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری برای احداث شهرک سلامت در زمینی به‌وسعت ۱۳۰ هکتار و مجموعه باغ سلامت سالمندان در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار در منطقه رحمتیه افزود: انتقال مطب پزشکان و بخشی از کلینیک‌ها، درمانگاه‌ها، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و سایر مراکز بهداشتی و درمانی شهرکرد به این مکان باعث کاهش مشکلات ترافیکی مرکز استان خواهد شد.

حیدری به کمبود پارکینگ در مجاورت مطب پزشکان، کلینیک‌ها، درمانگاه‌ها، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و سایر مراکز بهداشتی و درمانی شهرکرد اشاره و تصریح کرد: دانشگاه علوم‌پزشکی استان می‌تواند با تأمین پارکینگ‌های مورد نیاز این مجموعه در کاهش ترافیک شهرکرد نقش‌آفرینی کند.

وی یادآور شد: دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری همچنین با عقب‌نشینی دیوار برخی بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی دولتی می‌تواند به تعریض معابر و روان‌سازی ترافیک شهرکرد کمک کند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به لزوم ارتقای خدمات بهداشتی، درمانی و رفاهی ویژه شهروندان مرکز چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: افزایش تعداد تخت‌ها و دستگاه‌های دیالیز در شهرکرد از مهم‌ترین خواسته‌ها و مطالبه‌های شهروندان مرکز استان به‌شمار می‌رود.

وی گفت: از این پس هر هفته یکی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری با حضور در نشست‌های علنی شورای اسلامی شهرکرد به مطالبات اعضای این شورا با هدف ارتقای رفاه عمومی شهروندان مرکز استان حضور می‌یابند.

حیدری تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی شهرکرد مطالبه‌گری امور مرتبط با بهبود رفاه عمومی و توسعه شهر را جزو برنامه‌های اولویت‌دار در مجموعه مدیریت شهری قرار داده‌اند.

کد خبر 5912789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha