۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۹

ریابکوف: آمریکا مسبب بحران میان فلسطین و اسراییل است

ریابکوف: آمریکا مسبب بحران میان فلسطین و اسراییل است

معاون وزیر خارجه روسیه امروز اعلام کرد: آمریکا مسبب بحران میان فلسطین و اسراییل است و مانع دستیابی به راه‌حل مناسب هم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز دوشنبه اعلام کرد: خطر از کنترل خارج شدن درگیری فلسطین و اسرائیل بالا است.

معاون وزیر خارجه روسیه در این ارتباط ادامه داد: مسکو تمام تلاش خود را برای خارج کردن اتباع روس از منطقه درگیری فلسطین و اسرائیل به کار خواهد گرفت.

«سرگئی ریابکوف» در این باره اضافه کرد: واشنگتن که به دلیل به انحصار خود درآوردن روند حل و فصل، مسئولیت اصلی بحران فلسطین و اسرائیل را برعهده دارد، هم اکنون مانع دستیابی به راه حل مناسب و درخور نیز می‌شود.

در دهمین روز از عملیات مقاومت فلسطین علیه اشغالگران قدس، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی شدیدترین حملات را علیه غزه انجام دادند و این حملات همچنان ادامه دارد.

وزارت داخله غزه از شهادت ۵ نفر و زخمی شدن ۱۵ نفر دیگر در بمباران منزلی از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در رفح در جنوب غزه خبر داد.

گردان‌های قسام اعلام کردند: مرکز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در کفار عزه در اطراف غزه هدف قرار دادیم.

نجیب میقاتی، نخست وزیر دولت پیشبرد لبنان گفت که دولتش به تماس‌های داخلی و خارجی ادامه می‌دهد تا اوضاع را تا حد امکان آرام نگه دارد و لبنان را از پیامدهای حمله رژیم صهیونیستی به غزه دور سازد.

وی افزود که این تماس‌ها به منظور اطمینان از موفقیت آن و عدم ایجاد نگرانی در مردم، به دور از جنجال‌های رسانه‌ها صورت می‌گیرد.

میقاتی تاکید کرد: اتهاماتی که در موضوع کوتاهی دولت انجام می‌شود، اتهاماتی سیاسی است که هیچ مبنایی در واقعیت ندارد.

کد خبر 5913432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha