۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۱

بلومبرگ گزارش داد:

آغاز گفت‌وگوی آمریکا و اسرائیل درباره تشکیل دولت موقت در غزه

آغاز گفت‌وگوی آمریکا و اسرائیل درباره تشکیل دولت موقت در غزه

روزنامه بلومبرگ مدعی شد که گفت‌وگوهای مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی برای نحوه اداره نوار غزه پس از «انحلال و نابودی حماس» را آغاز کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، وب‌سایت روزنامه بلومبرگ به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت‌وگو درباره آینده نوار غزه پس از «سرنگونی حماس» را آغاز کرده‌اند؛ تشکیل دولت موقت با حمایت سازمان ملل و مشارکت کشورهای عربی از جمله گزینه‌هاست.

منابع آگاه بلومبرگ تأکید کردند این گفت‌وگوها در مراحل اولیه است و موفقیت آن به پیشرفت‌های بیشتر از جمهل نتایج عملیات زمینی در غزه بستگی دارد.

صبح روز شنبه ۱۵ مهر نیروهای مقاومت فلسطین در یک عملیات دقیق و هماهنگ ضمن عبور از مرزهای غزه و ورود به شهرک‌های اشغالی در اطراف نوار غزه، در کمتر از نیم ساعت بیش از ۵ هزار راکت و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند. تصاویر فرار صهیونیست‌ها با لباس شخصی، کشته شدن سربازان مرزی، غنمیت گرفته شدن ماشین و حتی تانک‌های اسرائیلی در پاسگاه‌های مرزی همگی نشان از عمق غافلگیری صهیونیست‌ها دارد.

رژیم صهیونیستی در واکنش به این عملیات بزرگ و غافلگیرانه مقاومت، از هفته گذشته به صورت مداوم شهرها و مناطق مسکونی نوار غزه را بمباران می‌کند؛ بنابر آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطین در روز یکشنبه تاکنون ۴۱۷۳  فلسطینی در حملات جنگنده‌های صهیونیستی به شهادت رسیدند و بیش از ۱۳۳۰۰ نفر نیز زخمی شدند.

کد خبر 5917292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کارمند ساده IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 0
      شتر در خواب بیند پنبه دانه ، گهی لپ لپ خورد ؛ گه دانه دانه....