۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۴۶

علیرضا رضایی: خیلی از قهرمانان کشتی دغدغه نان شب دارند

علیرضا رضایی: خیلی از قهرمانان کشتی دغدغه نان شب دارند

دارنده مدال‌های نقره المپیک و برنز جهان، خواستار حمایت ویژه وزارت ورزش از قهرمانان کشتی در فاصله اندک تا المپیک پاریس شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رضایی در مراسم تجلیل از مدال‌آوران کشتی در مسابقات جهانی صربستان گفت: فدراسیون خانه ماست و هر وقت بخواهیم به خانه‌مان می‌آییم. همه ما عاشق کشتی هستیم.

رضایی در ادامه خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: شما به عنوان متولی اصلی ورزش کشور با توجه به اشرافی که نسبت به ورزش کشور دارید، به خوبی می‌دانید حمایت از قهرمانان کشتی در این فرصت باقی مانده تا المپیک چقدر می‌تواند اهمیت داشته باشد و باعث می‌شود کشتی گیران هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی اظهارداشت: فدراسیون تمامی وظایفش را در قبال قهرمانان این رشته انجام می‌دهد، اما من از شما می‌خواهیم از آن‌ها حمایت کامل داشته باشید تا قهرمانان ما فقط به فکر کسب مدال باشند. جوایزی برای این کشتی‌گیران در نظر بگیرید که وقتی به مدال المپیک رسیدند آینده آن‌ها تأمین باشد.

رضایی تاکید کرد: خیلی از قهرمانان سابق ما دغدغه نان شبشان را داشتند. شما در هیات دولت هستید و می‌توانید پاداشی برای کشتی‌گیران در نظر بگیرید که آینده آن‌ها تامین شود. یکی از مسائلی که خیلی مهم است این است که با این حمایت می‌توانیم نوجوانان را نیز به سمت کشتی و ورزش بکشانیم.

کد خبر 5919369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha