رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

خون کودکان شهید غزه مردم جهان را از خباثت صهیونیست‌ها آگاه کرد

خون کودکان شهید غزه مردم جهان را از خباثت صهیونیست‌ها آگاه کرد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در آئین تغییر نام ساختمان سازمان تبلیغات استان تهران به شهید آرمان علی‌وردی گفت:خون کودکان شهید غزه مردم جهان را از خباثت صهیونیست‌ها آگاه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در آئین تغییر نام ساختمان سازمان تبلیغات استان تهران به شهید آرمان علی‌وردی گفت: خون کودکان شهید غزه مردم جهان را از خباثت صهیونیست‌ها آگاه کرد.

وی افزود: گاهی در غزه شهادت یک کودک و یک نوزاد، پرده‌هایی از جلوی چشم‌ها و ذهن‌ها کنار می‌زند تا همه دنیا ببینند که بنی اسرائیل همان بلایی را که فرعون بر سرشان آورده بود را بر سر مردم مظلوم و بیچاره غزه می‌آورند.

قمی ادامه داد: این یعنی خداوند عالم کاری می‌کند که فرعون به دست خودش مضمحل شود و از بین برود؛ اکنون هم به دست این اشقیای صهیونیست اتفاقاتی را رقم می‌زند که اضمحلال آن‌ها تسریع شود؛ آن کودک بی گناهی که در خون خودش غلتیده می‌تواند مانع هدایت مردم دنیا را بردارد و زمینه‌های از بین رفتن ظالمان را زودتر فراهم کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان داشت: باور ما این است که مسیری که آرمان علی‌وردی در آن به درجه شهادت رسید، از سوی جوانان و گروه‌های جهادی و مردمی قدرتمندتر و مؤثرتر و وسیع‌تر از قبل ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5926533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha