۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۴۵

عملیات اتصال خط انتقال فاضلاب خاوران به شبکه فاضلاب تبریز آغاز شد

عملیات اتصال خط انتقال فاضلاب خاوران به شبکه فاضلاب تبریز آغاز شد

تبریز- با اتمام عملیات اجرایی اتصال خط انتقال فاضلاب شهرک خاوران به شبکه فاضلاب شهری تبریز امکان بهره مندی و استفاده ساکنین در این مناطق از شبکه فاضلاب شهری میسر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در تبریز اظهار کرد: احداث و بهره برداری از خطوط انتقال و شبکه فاضلاب در مناطق مختلف شهر تبریز بمنظور جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی و افزایش بهداشت عمومی جزو اولویت‌های کاری این شرکت محسوب می‌شود که علیرغم تنگناهای مالی مصمم به اجرای این طرح‌ها است.

وی افزود: در این راستا با توجه به مطالبه جدی همشهریان عزیز برای اجرا و تکمیل شبکه جمع آوری فاضلاب و خط انتقال فاضلاب شهرک خاوران، عملیات اجرایی آن در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل آبفای استان ادامه داد: با توجه به اجرای بخشی از شبکه فاضلاب شهرک ارم و ناقص بودن خط انتقال، با تخصیص اعتبار لازم از محل منابع داخلی از ابتدای مهر ماه امسال با جدیت و هماهنگی سایر ادارات دست اندر کار نسبت به شروع عملیات اتصال خط اصلی انتقال فاضلاب شهرک خاوران اقدام نموده است.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب با اجرای خطوط انتقال شبکه فاضلاب در کلانشهر تبریز در حال حاضر بیش از ۵۵۲ هزار و ۱۰۱ فقره انشعاب فاضلاب با جمعیتی بالغ بر ۱ میلیون و ۴۶۲ هزار و ۳۳۹ را تحت پوشش خدمات مربوط به جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب قرار داده است که این امر در جهت ارتقا و افزایش امید به آینده مردم تأثیر گذار می‌باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با بیان اینکه در حال حاضر پیشرفت فیزیکی پروژه فاضلاب کلانشهر تبریز ۹۰ درصد است، خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۰ کارگاه فعال در بحث اجرای پروژه فاضلاب در سطح کلانشهر تبریز مشغول به کار هستند.

کد خبر 5931936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • US ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      0 0
      خاوران تبریز ،مردم از چاه برا دفع فاضلاب استفاده می کنند که واقعا خطرناکه برا محیط زیست