۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۹:۱۴

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا؛

پرسپولیس در فکر هت‌تریک مقابل استقلال/ سه امتیاز حیاتی برای صعود

پرسپولیس در فکر هت‌تریک مقابل استقلال/ سه امتیاز حیاتی برای صعود

تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی به مصاف هم می روند که سرخپوشان ایرانی برای زنده مانده شانس صعود باید سه امتیاز را بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را با باخت دو بر صفر خانگی مقابل النصر عربستان آغاز کرد. شاگردان یحیی گل محمدی در دو دیدار بعدی خود در این رقابت‌ها به ترتیب مقابل الدحیل قطر و استقلال تاجیکستان قرار گرفتند که هر دو بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

پرسپولیس در چهارمین بازی خود روز سه شنبه ۱۶ آبان از ساعت ۱۷:۳۰ و در دیدار برگشت به مصاف استقلال تاجیکستان می‌رود. در دیدار رفت، پرسپولیسی‌ها با دو گل سعید صادقی موفق شدند حریف خود را با نتیجه دو بر صفر شکست دهند.

پرسپولیس با ۶ امتیاز و استقلال با یک امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و چهارم جدول گروه E قرار دارند، شاگردان ایگور چرفچنکو در تیم استقلال تاجیکستان با توجه به اینکه میزبان این دیدار هستند با تمام توان خود مقابل پرسپولیس قرار خواهند گرفت، آنها برای اینکه همچنان امیدهای خود را برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان زنده نگه دارند، محکوم به پیروزی هستند.

در طرف مقابل شاگردان یحیی گل محمدی به دنبال سومین پیروزی متوالی خود در لیگ قهرمانان هستند و قصد دارند تا با کسب سه امتیاز این بازی و در صورت امتیاز از دست دادن النصر مقابل الدحیل خود را به صدر جدول این گروه نزدیک تر کنند.

پرسپولیس در فکر هت‌تریک مقابل استقلال/ سه امتیاز حیاتی برای صعود

طبق اعلام یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی، حدود نیمی از بازیکنان پرسپولیس مبتلا به بیماری سرما خوردگی شده اند. وحید امیری، مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی غایبان قطعی پرسپولیس در این دیدار هستند.

یکی از نکاتی که می‌توان به آن اشاره کرد، زمین چمن مصنوعی ورزشگاه مرکزی شهر دوشنبه است که گل محمدی اعلام کرده بازیکنان پرسپولیس مشکلی برای بازی در این زمین نخواهند داشت و کیفیت خوبی دارد.

وحدت آمانوف بازیکن تاجیکستانی پرسپولیس به واسطه سابقه بازی برای استقلال، از محبوبیت بالایی بین هواداران این تیم برخوردار است و اگر در ترکیب پرسپولیس قرار گیرد می‌توان شاهد رویارویی او و همبازی‌های سابقش باشیم.

پرسپولیسی‌ها دو فصل پیش هم با این تیم رو در رو شده بودند که آن بازی را سرخپوشان با گل دقایق پایانی مهدی ترابی با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رسانده بودند و تاکنون استقلالی‌ها موفق به شکست پرسپولیس نشده اند.

جدول گروه E لیگ قهرمانان آسیا را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

پرسپولیس در فکر هت‌تریک مقابل استقلال/ سه امتیاز حیاتی برای صعود

کد خبر 5931945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha