۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۱۴

از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور؛

سیل زدگان کالپوشی تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت می‌کنند

سیل زدگان کالپوشی تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت می‌کنند

سمنان- استاندار سمنان از اعطای تسهیلات به مردم خسارت دیده از سیل در کالپوش خبر داد و گفت: منبع تامین این اعتبارات سفر رئیس جمهور خواهد بود.

سید محمدرضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه از محل سفر استانی رئیس جمهور اعتباراتی وجود دارد که می‌تواند به صورت تسهیلات قرض‌الحسنه به مردم کالپوش پرداخت شود، بیان کرد: تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی با اولویت مردم کالپوش اعطا می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از مباحثی که در نشست برنامه ریزی استان سمنان نیز مطرح شد اعطای دو وام قرض‌الحسنه دارای تنفس به کالپوشی ها بود، گفت: اسامی تمام کشاورزانی که در برآورد جهاد کشاورزی مشخص شد از سیل خسارت دیده‌اند، به وزارت کشور ارجاع داده شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه خسارات کشاورزانی که زمین‌های خود را بیمه کرده بودند، پرداخت شده است، گفت: از دستگاه‌های مختلف خواسته‌ایم مراعات حال کسانی که بیمه نداشتند، را کنند تا بتوانیم بخشی از مشکلات وارده سیل را کاهش دهیم.

به گزارش مهر، سیل هفته گذشته در کالپوش، بخش زیادی از مزارع و زمین‌های کشاورزی را نابود کرد برآوردها خبر از خسارت ۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به این بخش می‌دهد.

کد خبر 5938679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha