۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۹

فرمانده آموزش تخصص‎های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجای رشت:

ناوشکن دیلمان پیام آور صلح برای ملت‌ ها خواهد بود

ناوشکن دیلمان پیام آور صلح برای ملت‌ ها خواهد بود

رشت- فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجای رشت گفت:ناوشکن دیلمان پیام آور صلح برای ملت‌ها خواهد بود و با قدرت بازدارندگی امنیت چند برابری در دریای خزر و شمال کشور ایجاد می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار دوم منصور لشنی صبح پنجشنبه در مراسم میهمانی لاله‌ها یادبود شهدای نیروی دریایی ارتش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، شهدا را مظهر قدرت و اتحاد در جامعه دانست و اظهار کرد: روایت پیشرفت نیروی دریایی ادامه اخلاص، شجاعت و قوه‌ی ابتکار شهدا است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امیر دریادار محمدابراهیم همتی، فرمانده شهید ناوچه پیکان افزود: دلاوری‌ها، رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای والامقامی امثال شهید همتی هرگز از یادها نمی‌رود.

دریادار دوم لشنی تصریح کرد: شهیدان در راه پیروزی انقلاب اسلامی و در تمام سال‌های دفاع مقدس سختی‌های زیادی را متحمل شدند تا نظام اسلامی مستحکم بماند و دشمن به اهدافش نرسد و امروز همه ما وظیفه داریم تا راه این والامقامان را ادامه دهیم.

وی اضافه کرد: درهم شکستن نیروی دریایی رژیم بعث صدام در روز هفتم آذر ۱۳۵۹ از سوی دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی سرآغاز پیروزی‌ها در دوران دفاع مقدس بود.

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت بیان کرد: بر پایه کلام معصومان باید به دشمن، راهبردی و عمیق نگاه و همیشه برای دفاع از کیان اسلام و میهن مبارزه و جان‌نثاری کرد.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تدبیر فرمانده کل قوا، راهبردی عمل و دشمن را در هر حرکتی زمین‌گیر می‌کنند.

ناوشکن دیلمان پیام آور صلح برای ملت‌ ها خواهد بود

امیر لشنی با اشاره به الحاق ناوشکن دیلمان به ناوگان شمال اظهار کرد: ناوشکن دیلمان پیام آور صلح برای ملت‌ها خواهد بود و همچنین این ناوشکن با قدرت بازدارندگی امنیت چند برابری به دریای خزر و شمال کشور خواهد داد.

کد خبر 5954044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha