۹ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۰۵

سرپرست شبکه نظارت مردمی مجمع مطالبه گران کشور:

مطالبه گری در کنار امیدآفرینی مورد تأکید است

مطالبه گری در کنار امیدآفرینی مورد تأکید است

رشت - سرپرست شبکه نظارت مردمی مجمع مطالبه گران کشور گفت: مطالبه گری در کنار امیدآفرینی و پرهیز از سیاه نمایی مورد تاکید است.

به گزارش خبرنگار مهر میلاد چاردولی امروز پنج شنبه در نخستین گردهمایی جوانان مطالبه گر گیلانی با عنوان «داد واره»، اظهار کرد: پیگیری مطالبات، مشکلات و چالش‌های مردمی از مهم‌ترین رسالت‌های این مجمع مطالبه گران است.

وی با اشاره به مأموریت‌های دیگر مجمع مطالبه گران افزود: تلاش برای ارتقا بهره وری در نظام اداری و اجرایی کشور، اشتغالزایی، رونق تولید و مشکلات طبیعی و محیط زیستی در اولویت این مجمع قرار دارد.

سرپرست شبکه نظارت مردمی مجمع مطالبه گران کشور، پیگیری انتظارات و مطالبات مردم و تعامل سازنده با انواع سازمان‌ها و تشکل‌های مردم نهاد را از اولویت مهم مجمع مردمی مطالبه گران کشور برشمرد و بیان کرد: مطالبه گری در کنار امیدآفرینی و پرهیز از سیاه نمایی مورد تاکید است.

مطالبه گری در کنار امیدآفرینی مورد تأکید است

گیلان مملو از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها است

«مجید جعفری» دبیر مجمع مردمی مطالبه گران گیلان هم در این نشست، اظهار کرد: گیلان مملو از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها است که تلاش برای بهره گیری بهینه از آن، مشکلات و آسیب‌های استان را حل می‌کند.
وی ادامه داد: بهره گیری از ظرفیت‌های گیلان در بخش‌های مختلف بسترساز تصمیم گیری و برنامه ریزی درست برای مسؤولان خواهد بود.

گفتنی است، در این نشست بیش از ۵۰ جوان مطالبه گر به نمایندگی از هزاران جوان انقلابی سراسر گیلان در قالب یک کارگاه تخصصی به جمع بندی و ارائه بررسی‌ها و گزارشات خود در خصوص الزامات و مشکلات عمده استان پرداختند.

کد خبر 5954297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha