۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۲۱:۱۱

سرمربی تیم والیبال صنعتگران امید:

تیم مس سونگون نسبت به ما اشتباه کمتری داشت

تیم مس سونگون نسبت به ما اشتباه کمتری داشت

تبریز - سرمربی تیم والیبال صنعتگران امید با بیان اینکه در مصاف با مس سونگون بازیکنانم خوب بازی کردند، گفت: تیم مس سونگون نسبت به ما اشتباه کمتری داشت و باعث پیروزی اش شد.

وحید خورشیدی بعد از شکست ۳ بر یک تیم والیبال صنعتگران امید به خبرنگار مهر افزود: می‌دانستیم در مصاف با تیم مس سونگون بازی سختی خواهیم داشت چرا که هم با جو این سالن آشنا بودیم و هم از قدرت و همراهی تماشاگران والیبال دوست مس خبر داشتیم.

سرمربی تیم والیبال صنعتگران امید عنوان داشت: ما در تیم خود چند بازیکن جوان و کم تجربه داشتیم که جو سالن آنها را گرفت و بازی که از ایشان انتظار داشتیم ارائه نکردند.

خورشیدی یادآور شد: بعد از ست اول و دوم با تعویض‌هایی که داشتیم به روند بازی برگشتیم و توانستیم ست سوم را به نفع خودمان تمام کنیم و حتی در ست چهارم علی رغم اینکه در دقایقی پیشتاز بودیم و بعداً با اختلاف اندک پیش می‌رفتیم در اواخر این ست بازی را بدلیل اشتباهات فردی واگذار کردیم.

وی با بیان اینکه تیم میزبان در اواخر بازی امروز کم اشتباه بوده و توانست برنده میدان باشد، اذعان داشت: درست است تیم ما توان برد را داشت و مالکیت بازی را در دقایقی در دست داشت ولی تیمی که تا پایان بازی کم اشتباه باشد برنده میدان می‌شود.

تیم والیبال صنعتگران امید با قبول شکست ۳ بر یک مقابل مس سونگون همچنان با ۸ برد و ۲۴ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ دسته یک والیبال مردان گروه A جای دارد.

کد خبر 5967625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha